برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - مهر نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آنجا که پای منافع ملی نظام در میان باشد تمام مردم ایران اسلامی برای حفظ آن باهم متحد هستند.

مازندمجلس:سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دشمنان بدانند آنجا که پای منافع ملی نظام در میان باشد تمام مردم ایران اسلامی برای حفظ آن باهم متحد هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بابیان اینکه خداوند بر ما منت گذاشت و توسط یک رهبر الهی مانند امام خمینی (ره) حاکمیت اسلام را تحقق بخشید، گفت: انقلاب اسلامی تحفه‌ای بی‌بدیل و هدیه خداوند به ما ایرانی‌ها و آحاد بشر است که سال‌ها باید بگذرد تا قیمت و ارزش انقلاب معلوم شود.

وی با بیان اینکه کسی فکر هم نمی‌کرد که یک فقیه مجاهد حضور یافته و به واسطه او حکومت دینی و اسلامی شکل بگیرد، گفت: البته مردم هم پای امام(ره) خوب ایستادند و شهدا نمونه این ایستادگی هستند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه شهدای همدان در سخت‌ترین لحظه‌ها حضور داشتند، عنوان کرد: امروز سالگرد عملیات مرصاد است و این عملیات اوج حماقت منافقین را نشان می‌دهد چراکه مردم را نشناختند و نفهمیدند که مردم پای دین و انقلاب محکم ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: آمریکا دیروز جامع ترین تحریمها را علیه ما تصویب کرد آیا در طول این چهل سال تحریمی مانده است که انجام نداده باشید شما دشمنی هایتان را تمام و کمال پیش از این به ظهور رساندید.

وی با اشاره به اینکه صحنه های مبارزه ما با آمریکا روز به روز بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: جنگ را شما راه انداختند و مرتجعین سخیف منطقه پول دادند اینها این انقلاب را نفهمیدند و بعید هم میدانم بفهمند، پشتیبانی مردم و رهبری و جایگاه رهبری نمی گذارد انقلاب از بین برود.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج افزود: البته این سختی فقط برای مردم ما نخواهد بود، جای جای حضور آمریکایی ها هر لحظه نا امن تر خواهد شد، آنها قدرت مردم و ایستادگی مردم را می دانند، این تقابل عریان تر و سخت تر اتفاق خواهد افتاد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه انقلاب اسلامی عصاره آرزوهای اولیاء خداست، تاکید کرد: امکان ندارد که ما دست از انقلابمان برداریم و همه اولیا آرزو داشتند که روزی بیاید حاکمیت دین باشد این به‌ معنی نداشتن مشکل نیست نه مشکل و ایراد هست، جاده خاکی رفتن هست اما دشمن باید بدانند جایی که منافع ملی ما باشد همه با هم وحدت دارند.

وی افزود: ما پاسداران مانند سایر اقشار مثل روحانیت مفتخریم که همواره در خط دفاع از ولایت بوده ایم و این خط دفاع سنگرهای مختلف دارد.

وی تاکید کرد: آمادگی های امنیتی و دفاعی باید تقویت شود چراکه ما دشمن قلدری داریم که از دروازه فرهنگ، سیاست و امنیتی هر آنچه بتواند انجام میدهد اگر ما دچار خواب غفلت شویم‌ به فرموده امام علی(ع) دشمن با لگد بیدارمان خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: رویکرد جدید سپاه و بسیج کاملا اجتماعی است ما باید به ابعاد خدمتگذاری بیشتر توجه کنیم.

مطالعه جنگ های اخیر برای تصمیم گیری فرماندهان بسیار ارزشمند است

همچنین فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: مطالعه جنگ های اخیر برای برای قضاوت و تصمیم گیری فرماندهان بسیار ارزشمند و مفید است.
 سرتیپ حسین ولی وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع دانشجویان این دانشگاه، نگاه به همه زوایای وقایع جنگ های اخیر و اتفاقات دفاع مقدس را برای قضاوت و تصمیم گیری فرماندهان نظامی بسیار مفید و با ارزش توصیف کرد و اظهار داشت: بحمدالله، با تاکید فرماندهی معظم کل قوا و تلاش دست اندرکاران، مباحث دفاع مقدس به گونه های مختلفی در حال بررسی و احیاء شدن هست و شما دانشجویان به عنوان فرماندهان رده های میانی نیروهای مسلح بایستی وقایع و اتفاقات دفاع مقدس را مرتب مرور کنید و از تجارب ارزشمند آن دوران بهترین استفاده را ببرید.

ولی وند تصریح کرد: یک نظامی بایستی به انواع جنگ ها از جمله کلاسیک، مشترک و ناهمتراز آشنایی داشته باشد تا بتواند در موقع بروز جنگ بهترین تصمیم را بگیرد.

27219

انقلاب اینکه تاکید تصمیم اسلامی فرماندهان سردار فرمانده فرماندهی دانشگاه بسیار ارزشمند منافع عنوان مطالعه امنیتی بتواند قضاوت نظامی بایستی اتفاقات وقایع دانشجویان بهترین نفهمیدند مانند حاکمیت بگیرد خداوند بدانند غیب‌پرور همدان البته ایستادگی آمریکا بیشتر رهبری چراکه عملیات اشاره داشتند افزود