برگزیده ها
مازندمجلس: پادشاه بحرین در منامه از وزیران خارجه عربستان، امارات و مصر استقبال کرد، این در حالی است که این وزیران این کشورها امروز (یکشنبه) نشست برگزار می‌کنند.

ملک حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین روز شنبه با وزیران خارجه عربستان، مصر، امارات دیدار و بر لزوم ادامه مبارزه با تروریسم و منابع مالی آن تاکید کرد.

در بیانیه منتشر شده بعد از این نشست آمده است، در این دیدار که در کاخ الصخیر در منامه برگزار شد پادشاه بحرین به همکاری چهار کشور در زمینه آنچه که "مبارزه با سیاست‌های حمایتی و تامین مالی تروریست‌ها، افراط‌گرایان و پناه دادن و پذیرفتن آنها خوانده شده" اشاره کرد.

حمد بن عیسی آل خلیفه همچنین تاکید کرد: بقای کشورهای عربی و قدرت آنها منوط به همکاری، همبستگی و پشتیبانی آنها از یکدیگر در برابر تمامی چالش‌هاست. تلاش عربی مشترک همان اساسی است که ما بر آن تکیه کرده‌ایم و راه حل حتمی ما در این مرحله بسیار حساس همکاری و وحدت صفوف‌مان در حمایت از منافع عالی کشورهایمان است. در این راستا حفظ امنیت ملی‌مان ارجح‌تر است.

قرار است وزیران خارجه این چهار کشور امروز نشست چهار جانبه‌ای را جهت بررسی تدابیر مشترک علیه قطر در سایه تنش کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برگزار کنند.

این دومین نشست کشورهای تحریم‌کننده قطر بعد از نشست قاهره در پنجم ماه جاری میلادی است.
وزیران خارجه کشورهای بحرین پادشاه دیدار برگزار همکاری خلیفه مبارزه تاکید مشترک عربستان تحریم‌کننده منامه امارات امروز