برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ۴۰ میلیون رأی توانستیم ۱۶ میلیون رأی برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود.

مازندمجلس: سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نشست این حزب در استان مرکزی اظهار کرد: کار بنده در انتخابات مثل روحانی و جهانگیری نبود که برای هر مناظره با یک بغل پرونده در جلسات حاضر می‌شدند و مدام هم مطالب را بین خودشان تقسیم و ردوبدل می‌کردند.
 
وی افزود: روحانی از مجموعه ابزار تبلیغی حداکثر استفاده غیرقانونی را کرد و بدعت بدی گذاشت و از امکانات دولتی که در اختیار دولت بود از طریق جهانگیری و وزرا برای تبلیغ بهره گرفت.
 
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اینکه معاون اول روحانی بعنوان یک نامزد ۱۰۰ درصد پوششی کاندیدا شود، یک بدعتِ بد بود و این یعنی شرایط مساوی نیست و یعنی یک کاندیدا ۲ برابر بقیه وقت در اختیار خواهد داشت.
 
میرسلیم تصریح کرد: هاشمی طبا می‌گفت «من کاندیدا هستم ولی به روحانی رأی می‌دهم». جهانگیری هم با رویکرد کاندیدای پوششی وارد عرصه شد؛ این کار به معنی مسخره کردن مردم است.
 
وی گفت: طبق نگاه شهید بهشتی، ما در مؤتلفه اعتقادمان براین است که کارها را به‌گونه‌ای پیش ببریم که با مراقبت همراه باشد و نظام آسیب نبیند.
 
میرسلیم درباره افتتاحیه های دولت یازدهم اظهار کرد: ۳۰ درصد افتتاحیه‌های دولت یازدهم در ایام انتخابات انجام شد و صداوسیما براساس وظیفه باید برنامه‌ها را پوشش می‌داد و وزرا هم که برای دولت سنگ‌تمام گذاشتند
 
وی تاکید کرد: از ۴۰ میلیون رأی توانستیم ۱۶ میلیون رأی برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود و در رقابت با رئیس جمهور منتخب یک دستاورد مهم بود چراکه در دوران قبل رؤسای جمهور مستقر رأی بالای ۶۰ درصدی به‌دست آوردند.
 
میرسلیم در همین باره عنوان کرد: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچ‌گاه کهنه و قدیمی نمی‌شود.   
 
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: موفقیت برجام بسیار محدود بود هرچند از همان مقدار محدود هم نتوانستیم استفاده کنیم که علت آن هم ضعف مدیریتی بود.

جهانگیری روحانی مرکزی اسلامی شورای موتلفه  میرسلیم کاندیدا میلیون یازدهم اصولگرایی به‌دست محدود جمهور هاشمی طبا استفاده مسخره هاشمی اظهار انتخابات اختیار میرسلیم پوششی