برگزیده ها

مازندمجلس: فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از رفتار آقازاده‎ها در عرصه سیاست گفت: این رفتارها برای مردم شگفت آور و عجیب است.

مازندمجلس:

فاطمه راکعی، نماینده سابق مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به رفتار برخی آقازاده‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت: من فکر می‌کنم مسئولین می‌بایست کنترل بیشتری روی فرزندان خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای جامعه عجیب است فرزندان مسئولینی که با اعتماد مردم در جریانات سیاسی قرار گرفته‌اند، اینگونه در عرصه حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: این فرزندان باید بدانند موقعیت پدرانشان و جامعه را تضعیف می‌کنند.

این فعال زن سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه افزود: جای تعجب و شگفتی است که یکی از آقازاده‌ها به خاطر موقعیت پدرش اینگونه به عرصه می‌آید و درباره مسایل مهم کشور اینگونه اظهار نظر می‌کنند.

راکعی بر نظارت بیشتر مسئولین از فرزندان خود، تاکید کرد و افزود: شاید برخی معتقد باشند در جامعه امروزی، کنترل فرزندان به شکل گذشته دیگر عملی نیست، اما آنچه واضح و مبرهن به نظر می‌آید، این است که چنین وضعیتی اصلا خوشایند نیست، و موجب شگفتی، تعجب و ناهنجاری است.

وی در پایان متذکر شد: نمی‌دانم شیوه کنترلی مسئولان بر فرزندان‌شان چگونه خواهد بود اما این اصلا درست نیست که یک جوان یا نوجوان به صرف "آقازاده" بودن چنین رفتارهای ناهنجاری را از خود بروز دهد.

فرزندان اینگونه راکعی سیاسی جامعه موقعیت شگفتی ناهنجاری می‌آید افزود باشند اصلاح‌طلب آقازاده‌ها مسئولین کنترل رفتار