برگزیده ها
شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها با هدف کاهش تصادفات

مازندمجلس: دادستان عمومی و انقلاب اصفهان بر لزوم شناسایی نقاط حادثه خیز، اصلاح آن و تعیین نقش این نقاط حادثه خیز در بروز تصادفات رانندگی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد.

مازندمجلس: دادستان عمومی و انقلاب اصفهان بر لزوم شناسایی نقاط حادثه خیز، اصلاح آن و تعیین نقش این نقاط حادثه خیز در بروز تصادفات رانندگی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسن رحیمی با اشاره به افزایش آمار مصدومان ناشی از حوادث رانندگی در سطح استان اصفهان گفت: ضروریست مسؤولان نهاد‌ها و سازمانهای ذیربط با بررسی و تعیین علل و عوامل دقیق، راهکارهای مؤثر را جهت کاهش جرایم مرتبط با راهنمایی و رانندگی مدیریت کنند.

وی افزود: با توجه به الزامی بودن بیمه نامه شخص ثالث به حکم قانون، پلیس ملزم به متوقف نمودن خودروهای بدون بیمه تا اخذ این بیمه نامه می‌باشد

رحیمی همچنین بهره گیری از ظرفیت قانونی در جرایم راهنمایی رانندگی را مهم دانست و تاکید کرد: یکی از راهکار‌ها، بهره گیری حداکثری از قوانین مرتبط با جرایم و تخلفات ترافیکی و رانندگی است که با اجرای کامل و دقیق آن می‌توان به کاهش آمار در این حوزه امیدوار بود.

وی اظهار کرد: ایجاد و تقویت فرهنگ ترافیک و ارائه آموزش‌های لازم در این خصوص قطعا از راهکارهای مؤثر و مهم محسوب در کاهش تصادفات خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع علل و عوامل آن را خواستار شد و افزود: این علل و عوامل در تعیین میزان تقصیر حوادث رانندگی تأثیر دارد و شایسته است دستگاه‌های مسؤول با فوریت نسبت به رفع آن اقدام لازم را انجام دهند و پلیس نیز در بررسی صحنه‌ها به عوامل دیگر دخیل در حادثه به خصوص نقص فنی خودرو و مسؤولیت سازندگان آن و همچنین عوامل ناشی از نقص جاده‌ای توجه ویژه کند.

رانندگی عوامل اصفهان حادثه دادستان تعیین جرایم تاکید تصادفات شناسایی راهکارهای مرتبط راهنمایی همچنین افزود رحیمی عمومی اصلاح انقلاب حوادث استان بررسی