برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - تسنیم نوشت: معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن به‌دنبال فرسایش قدرت اسلام است، گفت:‌ دنیای غرب امروز نگران است در منطقه غرب آسیا بلوک قدرت شکل بگیرد چون بیداری به وجود می‌آید که احیاء‌کننده یک هویت است.

مازندمجلس:سردار رسول سنایی‌راد در گردهمایی سیاسی، بصیرتی و روشنگری که با حضور بسیجیان استان لرستان در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: ما در منطقه‌ای قرار گرفته‌ایم که مجموعه کشورهای منطقه استعداد تبدیل به یک بلوک قدرت جهانی را دارند. تعبیر خاورمیانه، خاور نزدیک و خاور دور نشانه‌ای از قوم‌مداری، خودشیفتگی دنیای غرب است و از دل آن نوعی نژادپرستی، نفی اصالت و خوبی‌ها بیرون می‌آید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه غرب ادای تمدن‌سازی و خود برتری دارد و دیگران را پایین‌تر می‌بیند، عنوان کرد: غربی‌ها بازمانده دو تمدن قدیمی روم و یونان هستند و مابقی اقوام را بربر(وحشی) می‌دانستند. امروز نیز دنیای غرب به‌شدت انحصارگرا است و می‌خواهد مزیت‌ها را برای خود حفظ کند به‌نحوی‌که اکنون یک نوع انحصارگرایی برای حفظ قدرت دارند ازاین‌رو فقط در بحث هسته‌ای نیست که دعوا راه می‌اندازند و می‌خواهد خود حق وتو داشته باشند بلکه در همه صحنه‌ها چنین روحیه‌ای دارد.

سردار سنایی‌راد گفت: دنیای غرب امروز نگران است در منطقه غرب آسیا بلوک قدرت شکل بگیرد چون بیداری به وجود می‌آید که احیاء‌کننده یک هویت است. با انقلاب اسلامی گرایش به اسلام بیشتر شد. منطقه ما استعداد تبدیل‌شدن به بلوک قدرت را دارد چون لولای ارتباطی سه قاره است، موقعیت بسیار طلایی دارد و ترانزیت از شرق و غرب از این منطقه عبور می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسلام فرهنگ متعالی و خوبی‌ها را نه‌تنها برای خود می‌خواهد بلکه برای دیگران هم می‌خواهد، گفت: در سوریه مقابل کسانی می‌ایستیم که می‌خواهند چهره اسلام را مخدوش می‌کنند، کسانی که در اوج توحش‌اند، امروز غرب از آن‌ها استفاده می‌کند و با تخریب انقلاب اسلامی و با شعار اسلام آدم می‌کشند. امروز کسانی که در مقابل گروهک‌های تکفیری ایستاده‌اند همان بچه‌هایی هستند که مجاهدت را از اسلام آموخته‌اند. امروز در سوریه جریان تکفیری نه‌تنها قدرت تهاجم ندارد بلکه تثبیت را هم از دست‌داده است.

سردار سنایی‌راد با اشاره به اینکه بیشتر سوخت‌های فسیلی در منطقه ما ذخیره‌شده است عنوان کرد: در این منطقه جمعیت مصرف‌کننده و تولیدکننده‌ای وجود دارد که هر دو در تبدیل‌شدن یک قدرت نقش دارد. در منطقه ما امکان انباشت سرمایه وجود دارد و این‌ها تمدن‌ساز است ازاین‌رو غرب به‌دنبال فرسایش قدرت اسلام است، یکجا با تکفیری‌ها و یکجا با سند 2030, فرقی نمی‌کند در بحث تکفیری‌ها خشن و سخت‌افزارانه است و در 2030 به شکل نرم و البته فاصله انداختن بین مؤلفه‌هایی که مولد قدرت است. این مؤلفه‌ها امکان سلطه را برای غرب فراهم می‌کند چون دعواهای اصلی بر سر سلطه است و نباید شرایطی به وجود بیاید که در این منطقه امکان سلطه غرب به وجود بیاید.

سردار سنایی‌راد افزود: امام خمینی (ره) فرمود فرهنگ و تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع بیگانگان دور می‌شود. دشمن مشکل اصلی را فرهنگ بسیجی می‌داند، این است که در درس‌ها می‌گویند درس شهید فهمیده و دفاعی حذف شود آن موقع جوانانی تربیت می‌شود که به‌جای مقاومت آغوش بازی مقابل ارزش‌های غربی دارند و استانداردها و نرم‌‌افزار‌های آن‌ها را خواهند پذیرفت و آن استانداردها مطلوب و ارزش می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما مخالف واردکردن هواپیمای نو نیستیم اما به چه قیمتی؟ درجایی می‌خواهیم حرف حق بزنیم اما درست حرف نمی‌زنیم و مردم فکر می‌کنند یک گروه مدافع آزادی‌های اجتماعی هستند و یک گروه هم مخالف این ماجرا ازاین‌رو در شرایط بسیار پیچیده‌ای قرار گرفتیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه امروز ما باید در عرصه عمل تبلیغ کنیم، افزود: سپاه می‌گوید نهضت خدمت‌رسانی باید راه بیافتد چون مسئولان از وظایف خود غافل مانده‌اند پس آتش به اختیار اینجاست که ما جبران کنیم. امروز باید امکانات خدماتی خود را به‌نفع مردم به‌کار بگیریم که در این میان بسیجیان بیشترین سهم را دارند. امروز در شرایطی هستیم که در داخل آن اسلام نورانی باید در بین مردم اشاعه و ترویج یابد ازاین‌رو همه باید اسلام‌مدار و مردم‌مدار باشند و این زمان است که فرامین ولایت می‌تواند به‌سرعت به سمت اجرا برود.

وی با بیان اینکه اشاعه ارزش‌های انقلاب ضمانت‌بخش آینده انقلاب است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به شعار نیست به عمل است؛ امروز دانش‌آموزان بسیجی ما باید درس‌خوان‌ترین‌ها باشند تا بتوانند این بسیج را در دل‌ها نفوذ دهیم، آن موقع نفوذ دشمن نیز خنثی می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز مسئولانی که ادای ولایت‌مداری دارند باید وقت خود را برای خدمت به مردم بگذارند و در اینجا فقط کار و عمل می‌تواند جواب بدهد. به‌طور حتم باید توجه داشته باشیم که امروز نیاز به خودسازی، ارتقا توان، دانش و همت بلند و کار جهادی داریم.

وی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای نیز بیان کرد: مذاکره را نفی نمی‌کنیم چون مذاکره برای این انجام می‌شود که بتوانیم حق خود را بگیریم پس اصل مذاکره بد نیست اما وقتی مذاکره می‌کنیم باید حریف را بشناسیم که آیا قابل‌اعتماد هست یا نه؟ آن‌ها به‌دنبال این هستند از این ابزار در عرصه سیاسی اثر فکری بگذارند. اصل مذاکره زشت نیست اما مذاکره با چه کسی؟ چه دادیم و چه گرفتیم مهم است.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه امروز باید برای حل مسائل منطقه‌ای متمرکز شویم، تصریح کرد: دشمن به‌دنبال فرسایش قدرت اسلام است. شرایط کشور نیز به‌گونه‌ای است که باید به سمت استحکام‌بخشی وحدت ملی برای حل مشکلات اساسی مردم و نظام پیش برویم و از فضای بگومگو خارج شویم؛ کسی که کوتاه می‌آید کسی است که فهم دقیق‌تری نسبت به مسائل و نسبت به مردم و نظام دلسوزی بیشتری دارد.

29212

امروز انقلاب منطقه سیاسی اسلام مذاکره اسلامی اینکه معاون دارند سنایی‌راد سردار پاسداران ازاین‌رو می‌خواهد باشند می‌کند به‌دنبال آن‌ها کسانی مقابل امکان فرهنگ افزود می‌آید دنیای بسیجی مخالف استانداردها بگیریم می‌تواند گرفتیم شرایط ارزش‌های شرایطی بگذارند بیاید تکفیری مسائل تکفیری‌ها اشاعه فرسایش هسته‌ای بسیجیان اظهار منطقه‌ای قیمتی؟ نیستیم واردکردن هواپیمای استعداد خوبی‌ها تبدیل‌شدن بسیار نه‌تنها بیشتر عنوان اشاره دیگران سوریه