برگزیده ها
پاسداری ارزش‌های انقلاب از ماموریت‌های ارتش است

مازندمجلس: جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از ماموریت‌های دانشجویان افسری که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اند، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

مازندمجلس: جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از ماموریت‌های دانشجویان افسری که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اند، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: یکی از ماموریت‌های شما دانشجویان که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اید، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

او با یادآوری از فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظه العالی) در وصف ارتش اظهار داشت: حضرت آقا خطاب به کارکنان ارتش فرمودند که «ارتشی بودن در چشم مردم باید متشرع بودن را تداعی کند» و توصیه حقیر به شما دانشجویان که این لباس را بر تن کرده‌اید، این است که شما نیز باید با ظاهر، لباس، گفتار و رفتار تشرع بودن را در خود نشان دهید. 

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: سربازی یعنی حرکت در مسیر مبارزه با کفر و وقتی شما لباس سربازی برتن کرده‌اید، یعنی یک عمر باید در مسیر مبارزه با شیاطین و کفار حرکت کنید و عمر خود را صرف مبارزه با آمریکا با عنوان ظالم و شیطان بزرگ کنید و قلب‌هایتان باید مملو از کینه از این شیطان بزرگ باشد.

موسوی از این دانشجویان به عنوان نخبگان و برجستگان ارتش یاد کرد و افزود: شما نخبگان و ممتازان ارتش و جامعه هستید، به دلیل اینکه از بین چند صد هزار نفر جوان هم سن و سال خودتان انتخاب شده‌اید و مسیر سربازی، مسیر جانبازی در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از آنجایی که شما در این مسیر قرار گرفته‌اید، افتخار کنید و باید الگو و سرمشق دیگران در جامعه قرار گرفت.

او را یک فریضه دانست و تصریح کرد: همانطور که حضرت آقا آموزش را یک فریضه دانسته‌اند، نیت هم برای آن فریضه لازم است که نیت باعث می‌شود کارتان برکت داشته باشد و خسته و فرسوده از لحاظ روحی نخواهید شد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح آموزش با یادآوری نام و یاد شهدای گرانقدر ارتش، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم سبک زندگی نظامی و غیرنظامی شهید صیاد شیرازی، بابایی، ستاری، شیرودی و دیگر شهدای ارتش را مطالعه کنید و شهدا را الگوی عملی و رفتاری خود در جامعه قرار دهید.

او در پایان یادآور شد: نیروهای مسلح برای فتح قله‌های بلندباید با قرآن کریم مانوس شوند، با انس به آن ارتقای معنویت و ارتقای علمی و مهارت نظامی را بالا برده و به تقویت آمادگی جسمانی خود بپردازید.

دانشجویان جانشین نیروهای سربازی پاسداری فریضه جامعه مبارزه ماموریت‌های اسلامی انقلاب ارزش‌های جمهوری نخبگان نظامی شیطان شهدای موسوی افسری یادآوری توصیه کرده‌اید عنوان