برگزیده ها
مازندمجلس: اخیرا دونالد ترامپ اعلام کرده بود که شرکت اپل قصد دارد سه کارخانه بزرگ در آمریکا بسازد اما گویا او اشتباه کرده است و اپل توان این کار را ندارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ «فاکس کان» بزرگترین شرکت تایوانی تولیدکننده قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی، اخیرا اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت کارخانه‌ای 10 میلیار دلاری در «ویسکانسین» آمریکا برای ساخت قطعات رایانه ای است.

اگرچه برنامه شرکت فاکس کان پیش بینی می‌شد و خیلی‌ها منتظر خبر ساخت کارخانه جدید از سوی این شرکت بودند، چندی پیش دونالد ترامپ،رئس جمهور ایالات متحده آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد که شرکت اپلقصد دارد وضعیت تجاری خودش در آمریکا را ارتقاء داده و سه کارخانه بسیار بزرگ دراین کشور بسازد.

بسیاری از منتقدین و صاحب نظران این عرصه معتقدند که ترامپ نام دو شرکت «اپل» و «فاکس کان» را جا به جا گفته است؛ خطایی که بارها برای ترامپ رخ داده و او بارها از کلمات جا به جا یا حتی نامفهوم در مکالمات و پیام های خودش در صفحات مجازی استفاده کرده است.

صاحب نظران معتقدند که احتمال ساخت سه کارخانه بزرگ توسط شرکت اپل در خاک آمریکا بسیار کم و تقریبا غیرممکن است. زیرا آخرین باری که شرکت اپل تجارت خود در آمریکا را گسترش داد، به سال 2012 برمی‌گردد جایی که این شرکت 100 میلیون دلار بر روی «Mac Pro» سرمایه گذاری کرد اما چندان موفقیت آمیز نبود، زیرا این شرکت توان افزایش کارگر برای کارخانه هایش در کشور آمریکا را ندارد.
آمریکا کارخانه ترامپ اعلام نظران معتقدند بارها بسیار بسازد اخیرا ندارد که شرکت