برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی شب گذشته در یک عملیات ضربتی ضمن انهدام چهار باند بزرگ قاچاق مواد مخدر، یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی را از آنان کشف کردند.

مازندمجلس:

كشف يك تن و 700 كيلوگرم مواد افيوني در عمليات ضربتي پليس اصفهانبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردارعبدالرضا آقاخانی، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در ادامه ماموریت‌های ویژه خود برای مقابله با شبکه‌ها و باند‌های قاچاق مواد افیونی از ورود محموله‌های سنگین مواد مخدر از مسیر‌های های استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از انجام یک کار دقیق و حساب شده علمی و تخصصی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان، طی یک عملیات ویژه و ضربتی چهار باندی که در زمینه حمل و انتقال مواد از مرز‌های شرقی به داخل کشور فعالیت می‌کردند را دستگیر و مقدار یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی را از آنان کشف کردند.
این مقام مسئول عنوان داشت: مواد افیونی کشف شده شامل ۲۴۰ کیلوگرم هروئین، ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و یک تن و ۲۶۰ کیلوگرم تریاک می‌باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه محموله‌های مذکور در منطقه شرق استان کشف شدند اظهار داشت: در این عملیات ۱۱ قاچاقچی که قصد انتقال این مواد توسط چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین را به استان‌های شمالی کشور داشتند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان، موضوع مواد مخدر را یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان استان بیان کرد و اظهار داشت: پلیس اصفهان علاوه بر مقابله جدی و قاطعانه با شبکه‌ها و باند‌های قاچاق، توجه و اهتمام ویژه‌ای به حاشیه‌ها و نقاط آلوده دارد و با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در این نقاط به شدت مقابله می‌کند.

آقاخانی با بیان اینکه، توزیع مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر در سطح جامعه زیبنده پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نیست اظهار داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم که در پاکسازی محلات از لوث این گونه افراد به پلیس کمک کنند و هرگونه اطلاع و آگاهی در زمینه فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر را در اختیار ماموران ما قرار دهند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: توصیه من به خانواده‌ها نیز این است که بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و در خصوص عواقب و پیامد‌های دوستی با افراد ناباب و مصرف مواد مخدر آنان را آگاه کنند.

 

استان کیلوگرم افیونی اظهار انتظامی مقابله ماموران عملیات توزیع دستگیر فعالیت انتقال افراد زمینه کنندگان اینکه مسئول باند‌های جامعه اصفهان ضربتی آقاخانی شبکه‌ها سنگین محموله‌های قاچاق موضوع