برگزیده ها
نگاه بانک‌ها حل معضل بیکاری باشد/لزوم جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای صنعتی

مازندمجلس:نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها باید از متقاضیان تسهیلات حمایت کنند و نگاهشان حل معضل بیکاری باشد از طرفی تسهیلات باید به واحدی تعلق بگیرد که بازار برای تولید باشد.

مازندمجلس:علی‌محمد شاعری بعد از ظهر دیروز در جلسه بسته رونق اقتصادی در این شهرستان اظهار کرد: پیشرفت در تولید، زیرساخت‌ها، رفع موانع اداری و همچنین مدیریت کل فرآیند از اهداف این جلسه است.

وی افزود: اتفاقات مثبت در شرق مازندران در حال وقوع است، با هماهنگی مسؤولان سه شهرستان می‌خواهیم بخش صنعت را به پیشرفت برسانیم و تولید را افزایش دهیم که برخی زیرساخت‌ها در حال آماده‌سازی هستند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ها و نیازهای سه شهرستان شرق مازندران، بیان کرد: در کوتاه مدت نمی‌توان همه برنامه‌ها را به سرانجام رساند، واحدهای تولیدی. صنعتگران و مسؤولان باید انعطاف‌پذیر باشند تا به هدف مشخص شده دست یابیم.

این مسؤول اظهار کرد: در حال حاضر فضای مناسبی برای حل مشکلات صنعتی است، سیاست دولت و مجلس این است که ما در بخش اشتغال قدم جدی برداریم، بسته جامع اشتغال از طرف وزارت کار و با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تمامی بانک‌ها آماده شده و به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

شاعری افزود: همزمان با این بسته رونق تولید هم ابلاغ شد و حداقل دو برابر سال آینده در کل کشور منابع برای کار اختصاص می‌یابد که حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد : همه امکانات برای جهش به جلو در بخش صنعت فراهم شد، تولیدکنندگان و مسؤولان با همکاری یکدیگر باید از تعطیل شدن واحدهای صنعتی جلوگیری کنند و واحدها تعطیل و نیمه تعطیل را با کار مستمر و کارشناسی راه‌اندازی کنند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها باید از متقاضیان تسهیلات حمایت کنند و نگاهشان حل معضل بیکاری باشد از طرفی تسهیلات باید به واحدی تعلق بگیرد که بازار برای تولید باشد.

شاعری از انتقال گاز دامغان به کیاسر و ساری خبر داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ماندگار در شرق استان است که فردا افتتاح می‌شود.

شاعری نماینده مجلس - مازند مجلس - بیکاری - بانکها