برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از فعال شدن سامانه آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مذکور از بسته های آموزشی استفاده کنند.

مازندمجلس:

سامانه آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان فعال شدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،حجت الاسلام محمدرضا فقیهی در تشریح آخرین وضعیت آموزش زائران عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش به زائران عتبات دانشگاهیان با هدف آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با مسائل اجرایی سفر در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی گفت:برای برگزاری همایش‌های استانی قبل از سفر و جلسات، سرفصل‌های آموزشی، بسته‌های فرهنگی، عکس و کلیپ تهیه شده و در اختیار شورا‌های هماهنگی ستاد در سراسر کشور قرار گرفته است. برای زائران عتبات دانشگاهیان یک جلسه آموزشی قبل از سفر برگزار می‌شود و این جلسات تا پایان این دوره ادامه دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد:علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی، همایش‌های استانی هم با حضور مسئولین ستاد و تمام زائرین اصلی و ذخیره در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد که اولین همایش استانی این دوره نیز فردا یازدهم مرداد ماه درگیلان و اولین کلاس آموزشی قبل از سفر هم امروز سه شنبه ۱، ۰ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که زائرین دانشگاهی خواهان اطلاعات بیشتری در خصوص عتبات و آمادگی برای این سفر هستند به همین منظور سامانه آموزش مجازی شامل سه درس «گفتاری پیرامون عاشورا، آداب و احکام زیارت و حیات پاکان» راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکی samane.labbayk.ir مراجعه و با وارد کردن مشخصات خود از این بسته‌های آموزشی استفاده کنند.

فقیهی گفت:آموزش مجازی به زائرین عتبات دانشگاهیان بعد از ثبت نام ن‌هایی زائرین اصلی و ذخیره در سامانه آموزش مجازی آغاز شده است. از بین زائرانی که با موفقیت دوره‌های آموزش مجازی را تا پایان شهریور ماه بگذرانند به ۳، ۱، ۳ نفر کمک هزینه ۱، ۰، ۰ هزار تومانی و به ۳ نفر به قید قرعه کمک هزینه ۵، ۰، ۰ هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود:زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه ن‌هایی شدند، پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرس amoozesh@labbayk.ir ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.

 

آموزش عتبات دانشگاهیان آموزشی مجازی زائرین استانی سامانه برگزار زائران هزینه مرداد labbayk زائرانی دریافت تومانی اولین ن‌هایی مشخصات بسته‌های سراسر آمادگی فقیهی برگزاری همایش‌های ادامه پایان جلسات ذخیره