برگزیده ها

مازندمجلس: محمود احمدی‌نژاد و حواشی اخیر پیرامون وی به سوژه رسانه‌های خارجی به ویژه رسانه‌های سعودی تبدیل شده است.

مازندمجلس: از روز گذشته رسانه های خارجی به ویژه رسانه های سعودی به طور گسترده ای به بازتاب اخبار مربوط به محمود احمدی نژاد پرداخته اند.

العربیه خبرگزاری سعودی با انتخاب خبر احمدی نژاد در میان 5 خبر اصلی سایت خود تیتر افشارگری احمدی نژاد را برای پوشش اظهارات اخیر وی انتخاب کرد.

العربیه نوشت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به اتهاماتی درباره تخلفات وی در استفاده از اموال دولتی که میزان آن به میلیاردها دلار می رسد، گفت که باندهای ثروت و قدرت توطئه گر علیه وی را افشا خواهد کرد.

العربیه در این باره نوشت که فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات ایران دوشنبه گذشته اعلام کرد که محمود احمدی نژاد با اتهامات تخلفات کلان سوء استفاده از اموال دولتی در زمان حضور در قدرت که میزان آن به میلیاردها دلار می رسد مواجه است. تخلفاتی که قطعی است.

در واکنش به این اظهارات، محمود احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای که از سوی رسانه های نزدیک به نهادهای امنیتی ایران مورد پوشش قرار نگرفت گفت که باندهای ثروت و قدرت اجرای سناریوی بزدلانه ای را در برابر خادم مردن در دولت های نهم و دهم دنبال می کنند.

الحیات نیز به نقل از رویترز اظهارات دادستان دیوان محاسبات ایران درباره تخلفات کلان احمدی نژاد را بازتاب داد و نوشت: هنوز روشن نیست که آیا احمدی نژاد به طور رسمی محاکمه خواهد شد و احکام قضایی مشمول حال وی می شود یا اینکه بررسی این موضوع به مجلس ایران سپرده می شود.

این در حالی است که احمدی نژاد توانسته بود در میان محرومان و طبقه کارگر در ایران محبوبیت پیدا کند و وعده تقسیم ثروت کشور با آنها را مطرح کرده بود.

با وجود محبوبیتی که احمدی نژاد در ایران داشت اما وی به دلیل مسائل مختلفی در دوران دوم ریاست جمهوری اش طرد شده است.

احمدی محمود اظهارات تخلفات العربیه رسانه سعودی باندهای میلیاردها دادستان میزان دیوان محاسبات درباره بازتاب گذشته واکنش استفاده اموال دولتی