برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و تا عصر فردا شاهد بارش باران سیل آسا در دو استان خراسان شمالی و گلستان هستیم.

مازندمجلس:

بارش سیل در خراسان شمالی و گلستان/ وقوع گرد و عبار در جنوب غرب کشورفریبا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،با اشاره به هوای مشهد در آستانه سالروز میلاد امام هشتم، گفت:عصر امروز در شهر مشهد شاهد وزش باد و به وجود آمدن گرد و غبار هستیم. ضمن اینکه هرچه بیشتر به سمت ساعات عصر پیش می رویم، بر میزان ابرها افزوده می شود اما این ابرها بارشی  در پی ندارد. در هشت روز آینده خنک ترین روز این شهر، روز جمعه است. 

وی ادامه داد: بهتر است هموطنان اول تا بیستم مرداد به علت وقوع پدیده های جوی و به ویژه سیل از سفر به استان های شمال شرق به ویژه گلستان و خراسان شمالی در صورت امکان صرف نظر کنند. مسافرانی که قصد سفر به مشهد از طریق جاده گلستان را دارند باید بدانند تا فردا شاهد سیل در مسیر به مشهد خواهیم بود. 

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی گلستان و خراسان شمالی، گفت: بارش در این مناطق تا عصر امروز ادامه دارد و نسبت به وقوع سیل در گلستان و بخش هایی از خراسان شمالی هشدار می دهیم. امروز و فردا بهتر است افراد در این مناطق در کنار رودخانه توقف نکنند. روز گذشته در رامیان 50 میلیمتر بارش باران گزارش شد. 

گودرزی با بیان اینکه دمای اهواز به زیر 50 درجه رسید، گفت: روز جمعه در مناطق جنوب غرب کشور شاهد وقوع پدیده گرد و غبار خواهیم بود. 

 

گلستان شمالی خراسان مناطق امروز خواهیم میزان پدیده ادامه اینکه ابرها اشاره