برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: حضور نخبگان در عرصه تعلیم و تربیت کشور امنیت اجتماعی پایدار را تامین می کند و از بابت باید به این موضوع توجه شود.

مازندمجلس: معلم سید حسن موسوی چلک در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: توسعه هر کشور منوط به داشتن نیروی انسانی کارآمد است که در این راستا نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است.
وی افزود: انتظار می رود در دولت دوازدهم به موضوع آموزش توجه اساسی شده و در انتصاب ها نیز فردی به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شود که بتواند در این وزارتخانه کلیدی، تغییرات اساسی از نظر محتوای آموزش و همین طور پرورشی ایجاد کنند.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با تاکید بر لزوم تقویت پایگاه اقتصادی و اجتماعی معلمان تصریح کرد: اجرای سیاست های کلی تحول در نظام آموزش و پرورش مستلزم این است که پایگاه اقتصادی و اجتماعی معلمان در کشور ارتقا پیدا کند.
موسوی چلک ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود که نخبگان کشور علاقمند شوند در انتخاب شغل خود، آموزش و پرورش را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه " حضور نخبگان در عرصه تعلیم و تربیت امنیت اجتماعی پایدار را تامین می کند" خاطرنشان کرد: حضور افراد نخبه در آموزش و پرورش، آینده کشور را از نظر نیروی انسانی کیفی و کارآمد، قانون مداری، مسئولیت پذیری اجتماعی، مشارکت اجتماعی، خلاقیت و نوآوری و در نهایت امنیت اجتماعی پایدار تضمین می کند.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران خواستار اختصاص برخی امتیازات به معلمان شد و اذعان کرد: باید برخی امتیازات از قبیل معافیت مالیاتی برای معلمان در نظر گرفته شود تا معلمی آخرین گزینه انتخاب افراد برای شغل نباشد.

 
اجتماعی آموزش پرورش معلمان پایدار امنیت عنوان نخبگان انجمن مددکاران اساسی افراد امتیازات گزینه اقتصادی پایگاه نیروی اختصاص تامین تعلیم معافیت موسوی انسانی میزان کارآمد