برگزیده ها
مازندمجلس:کنسرت «نوای نی» با هنرمندی بهزاد فروهی و تعدادی دیگر از نوازندگان پنجشنبه نوزدهم مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «نوای نی» با هنرمندی بهزاد فروهی و تعدادی دیگر از نوازندگان شناخته شده موسیقی از جمله حمید قنبری نوازنده تمبک و شهاب قاسمی نوازنده دف ساعت ۲۱ پنجشنبه نوزدهم مرداد ماه به همت موسسه فرهنگی هنری «دنگ دنگ کوبان» در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

بهزاد فروهی از جمله هنرمندانی است که از سال ۵۳ در رادیو به همراه گروه «شهناز» همکاری با جلیل شهناز، علی‌اصغر بهاری، امیر ناصر افتتاح و محمدرضا شجریان را تجربه کرده است. وی از سال ۱۳۵۵ در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی سنتی ایران مشغول تحقیق، تدریس و همکاری شد. وی در مدت فعالیت هنری اش با بسیاری از گروه های مطرح موسیقی ایرانی به صورت همنوازی و تکنوازی همکاری کرده که از آن جمله می توان به آلبوم های «آرام جان»، «آهنگ وفا» و «شب سکوت کویر» به خوانندگی محمدرضا شجریان، «موسی و شبان»، «شعر و عرفان» و «چشم به راه» با صدای شهرام ناظری و «راز گل»، «امان از جدایی» و «تازه به تازه» با صدای علیرضا افتخاری اشاره کرد.

آلبوم های تکنوازی نی با نام های «تنبک و نی»، «یاسمین»، «ناله دشت »، «راز عشق»، «آتش و نی»، «نوای نی» و «آوای بهشت» از جمله آثاری هستند که از این هنرمند در بازار موسیقی منتشر شده است.

موسیقی مرداد نوزدهم بهزاد همکاری فروهی کنسرت شهناز آلبوم محمدرضا تکنوازی شجریان نوازنده فرهنگسرای تعدادی هنرمندی نوازندگان پنجشنبه تهران ارسباران برگزار