برگزیده ها
تولید چند مسابقه در دستور کار است/ طرح سریالی از مرضیه برومند

مازندمجلس: مهدی سالم مدیر شبکه امید درباره برنامه های جدید این شبکه بعد از افتتاح پخش رسمی سخن گفت و یادآور شد طرح سریالی از مرضیه برومند قرار است به تولید برسد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، مهدی سالم مدیر شبکه امید در گفتگو با خبرنگار مهر در آستانه افتتاح پخش رسمی این شبکه از درخواست های نوجوانان گفت و بیان کرد: یک درخواست اصلی نوجوانان این است که دوست ندارند با رده سنی کودک در نظر گرفته شوند و دوست دارند از کودکان جدا باشند.

وی ادامه داد: در حوزه برنامه سازی ما سعی کردیم طبق این درخواست ها حرکت کنیم. یکی از علاقه مندی های نوجوانان مسابقات است چون نوجوانان دوست دارند خود را به رخ بکشند و اطلاعاتشان را به نمایش بگذارند بنابراین ما در آینده نزدیک چند مسابقه تولید می کنیم.

سالم با اشاره به بیان آماری برنامه ها اعلام کرد: ما در تابستان در حدود ۳۵ درصد کار تامینی پخش می کنیم که شامل انیمیشن، سریال و... می شود. میزان آثار تامینی در طول سال تحصیلی به ۷۰ درصد می رسد.

مدیر شبکه امید با اشاره به تعامل با پیشکسوت ها اظهار کرد: ما حتما از افراد با تجربه استفاده می کنیم و مخصوصا با کسانی که سابق بر این در حوزه فیلم و سریال فعالیت داشته اند، ارتباط داریم. من این نوید را می دهم که ما سریال ها و کارگردان های بسیار خوبی را در آینده در این شبکه داریم که البته آقای حسین کرمی رییس سیمافیلم بهتر است درباره جزییات آن صحبت کنند.

سالم درباره اولین سریالی که قرار است در این شبکه طرح آن به تولید برسد، گفت: طرح سریالی از مرضیه برومند پیش از این در سیمافیلم وجود داشته است که با توجه به افتتاح رسمی شبکه امید صحبت هایی برای ساخت آن در این شبکه شده است.

مدیر شبکه امید در پایان درباره تاک شوهای این شبکه توضیح داد: ما یک گروه مجری بازیگر داریم که از صبح تا شب با برنامه «خانواده امید» با مخاطبانشان هستند و برنامه های مختلف لابه لای اجرای این گروه قرار می گیرند.
نوجوانان برنامه درخواست تولید سریال سریالی داریم درباره تامینی سیمافیلم اشاره دارند مسابقه مرضیه برومند افتتاح آینده