برگزیده ها
ثبت‌نام 936 کتابفروشی در طرح «تابستانه کتاب»
مازندمجلس: ثبت‌نام 936 کتابفروشی در طرح «تابستانه کتاب» به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه‌ خانه کتاب، ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب» با استقبال گسترده و بی‌نظیر کتابفروشان سراسر کشور به پایان رسید.

 با اعلام آمادگی 936 کتابفروشی از 31 استان کشور برای مشارکت در طرح «ابستانه کتاب» رکورد ثبت‌نام در طرح‌های قبلی شکسته شد.

در مجموعِ پنج طرح گذشته، 1594 کتابفروشی مشارکت داشتند که البته بیشترین میزان مشارکت کتابفروشان در طرح «تابستانه کتاب» سال جاری رخ داده است.

در طرح «تابستانه کتاب» سال جاری که با شعار «اين چنين دوست كتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه در کتابفروشی‌های عضو آغاز می‌شود، 936 کتابفروشی ثبت‌نام و تاکنون ثبت‌نام 805 کتابفروشی مورد تأیید قرار گرفته و تأیید صلاحیت سایر کتابفروشان متقاضی نیز در دست بررسی است.

علاقه‌مندان و خريداران كتاب می‌توانند با همراه داشتن كارت ملی تا پنجم شهریور ماه در مراکز استان‌ها و تا پانزدهم شهریورماه در شهرستان‌ها به کتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفيف 20 تا 25 درصدی خريد كتاب، در اين طرح تا سقف يكصد هزار تومان استفاده كنند.
 
کتابفروشی ثبت‌نام تابستانه مشارکت کتابفروشان تأیید کتابفروشی‌های پانزدهم