برگزیده ها
تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی اصلاحات در دیدار کمیته تعامل فراکسیون امید و خاتمی/ صدای ۲۴ میلیون رایی که به سبد روحانی ریخته شد، شنیده شود

مازندمجلس: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز کمیته تعامل این فراکسیون با رییس دولت اصلاحات گفت: باید صدای این ۲۴ میلیون رایی که به سبد آقای روحانی ریخته شد، شنیده شود.

مازندمجلس: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز کمیته تعامل این فراکسیون با رییس دولت اصلاحات گفت: باید صدای این ۲۴ میلیون رایی که به سبد آقای روحانی ریخته شد، شنیده شود.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به دیدار صبح امروز کمیته تعامل فراکسیون امید مجلس با رییس دولت اصلاحات گفت: این جلسه در راستای مطالبات مردم بود و ما نیز به‌عنوان نمایندگان این مردم پیگیر مطالبات در هر زمینه‌ای هستیم و در این زمینه هر کاری لازم باشد، انجام خواهیم داد.

دیدار اعضای فراکسیون امید با خاتمی به‌عنوان چهره‌ای محبوب و رهبر اصلاحات

او گفت: به هر حال اعضای فراکسیون امید هر از‌گاهی با آقای خاتمی به‌عنوان چهره‌ای محبوب در بدنه جامعه با سوابق درخشان و رهبر جریان اصلاح‌طلبی دیدار می‌کنند که این دیدار نیز به‌نوعی در ادامه‌‌ همان جلسات بود تا با ایشان دیدار و همفکری کنیم.

تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی اصلاحات در دیدار کمیته تعامل فراکسیون امید و خاتمی

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: باتوجه به انتخابات گذشته و تشکیل کابینه دوازدهم همه به اتفاق بر حفظ سرمایه اجتماعی اصرار داشته و بر مطالبات سرمایه اجتماعی که در انتخابات شرکت کرده و سرنوشت کشور را بنابه خواست خود رقم زدند، تاکید کردند و همه به اتفاق خواهان این بودیم که مطالبات و صدای این جامعه شنیده شود.

باید صدای این ۲۴ میلیون رای که به سبد آقای روحانی ریخته شد، شنیده شود

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قطعاً حفظ این سرمایه اجتماعی در راستای توسعه کشور و خروج از بحران‌های کشور ازجمله بیکاری، مشکلات اقتصادی و مسائل داخلی و روابط خارجی است و همه تاکید دارند که باید صدای این ۲۴ میلیون رای که به سبد آقای روحانی ریخته شد، شنیده شود.

او تاکید کرد: در این جلسه همچنین بر حمایت از آقای روحانی در راستای مطالبات گفتمانی ۲۴ میلیون رای دهنده تاکید شد.

پارسایی در پایان تصریح کرد: این جلسه در راستای مطالبات مردم بود و ما نیز به‌عنوان نمایندگان این مردم پیگیر مطالبات در هر زمینه‌ای هستیم و در این زمینه هر کاری لازم باشد، انجام خواهیم داد.

فراکسیون دیدار مطالبات تاکید شنیده روحانی میلیون اصلاحات اجتماعی سرمایه کمیته به‌عنوان تعامل ریخته راستای خاتمی پارسایی اتفاق زمینه خواهیم جامعه هستیم انتخابات محبوب چهره‌ای اعضای شورای سخنگوی ایلنا گفت‌وگو اسلامی اشاره پیگیر نمایندگان امروز زمینه‌ای