برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - نماینده اصلاح طلب مجلس در توئیتر خود از دیدار اعضای کمیته تعامل فراکسیون امید با رییس دولت اصلاحات خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش خبر آنلاین، الیاس حضرتی در توییتر خود نوشت؛

کمیته تعامل فراکسیون امید برای پی‌گیری کابینه ٢۴میلیونی با خاتمی دیدار کرد.

دیدار اعضای فراکسیون امید با خاتمی به‌عنوان چهره‌ای محبوب و رهبر اصلاحات

در همین راستا ایلنا نوشت؛

بهرام پارسایی، با اشاره به دیدار صبح امروز کمیته تعامل فراکسیون امید مجلس با رییس دولت اصلاحات گفت: این جلسه در راستای مطالبات مردم بود و ما نیز به‌عنوان نمایندگان این مردم پیگیر مطالبات در هر زمینه‌ای هستیم و در این زمینه هر کاری لازم باشد، انجام خواهیم داد.

او گفت: به هر حال اعضای فراکسیون امید هر از‌گاهی با آقای خاتمی به‌عنوان چهره‌ای محبوب در بدنه جامعه با سوابق درخشان و رهبر جریان اصلاح‌طلبی دیدار می‌کنند که این دیدار نیز به‌نوعی در ادامه‌‌ همان جلسات بود تا با ایشان دیدار و همفکری کنیم.

توصیه خاتمی برای استمرار حمایت از روحانی

همچنین جماران نوشت؛

محمدرضا تابش در پاسخ به سوالی درباره انتشار اخباری مبنی بر دیدار امروز فراکسیون امید با سید محمد خاتمی گفت: در راستای ملاقات‌های کمیته ارزیابی و تعامل فراکسیون امید با مسئولان و شخصیت‌های کشوری امروز با آقای خاتمی دیدار کردیم.

وی افزود: اعضای فراکسیون در این دیدار نقطه نظرات خود را در خصوص جریان اصلاح طلبی، انتخابات 29 اردیبهشت، خواست‌ها و مطالبات مردم و چینش کابینه مطرح کردند.

این نماینده مجلس یادآور شد: همانطور که در انتخابات وجوه اصلاح طلبان و شورای سیاستگذاری و آقای خاتمی از آقای روحانی حمایت کردند در این دیدار هم توصیه ایشان استمرار حمایت از دولت در راستای تحقق شعارها، عمل به وعده ها، خواستها و مطالبات عامه مردم بود.

تابش درباره انتشار اخباری مبنی بر گلایه از چینش کابینه نیز گفت: چنین صحبتی از سوی آقای خاتمی مطرح نشده بود و این خبرسازی ساخته و پرداخته ذهن افرادی بود که نمی خواهند وفاق و اجماع بین اصلاح طلبان و اعتدالگرایان وجود داشته باشد.

29212

 

دیدار خاتمی فراکسیون کابینه مطالبات حمایت توصیه اصلاح به‌عنوان امروز راستای اعضای تعامل اصلاحات روحانی استمرار نوشت؛ کمیته اخباری انتخابات طلبان انتشار درباره ٢۴میلیونی چهره‌ای جریان محبوب