برگزیده ها
رفع موانع حقوقی مناطق بندری

مازندمجلس: معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت:بر اساس تفاهم‌های صورت گرفته، موانع حقوقی پیش روی مناطق بندری، برداشته می‌شود.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی از رفع موانع حقوقی مناطق بندری خبر داد و گفت: برای تنظیم تفاهم نامه با کانون سردفترداران، کمیته تخصصی متشکل از ادارات کل مناطق ویژه و سرمایه گذاری، حقوقی سازمان و نمایندگان کانون سردفتران و دفتریاران به بررسی مشکلات فعالان اقتصادی و ذینفعان بندری پرداخته اند که نتیجه آن، تنظیم وکالتنامه های خاص مناطق بندری برای رفع موانع حقوقی موجود و یکپارچه سازی آن گردید.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: به منظور ایجاد رویه واحد در تنظیم وکالتنامه های خاص مناطق بندری توسط دفاتر اسناد رسمی کشور، این مهم با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی و کانون سردفتران و دفتریاران تدوین و فرم الگوی وکالتنامه های مذکور نهایی گردید و در کلیه دفاتر اسناد رسمی کشور اجرایی خواهد شد.

معاون بندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: با اجرای این تفاهم نامه، مشکلات فعلی مراجعان و فعالان اقتصادی به لحاظ جامع و کامل نبودن وکالتنامه های قبلی و عدم مطابقت آن با قوانین و مقررات مناطق ویژه اقتصادی، مرتفع می گردد.

مناطق بندری بنادر اقتصادی حقوقی وکالتنامه کانون موانع دریانوردی تنظیم گردید اسناد دفاتر فعالان سردفتران دفتریاران مشکلات تفاهم