برگزیده ها
با مدیران خسته و دوزیست افق ۱۴۰۰ دست یافتنی نیست/ دولت شرکت سهامی نیست که همه سهم داشته باشند

اختصاصی مازندمجلس: شیخ صفر قاسمی با انتقاد از تداوم بهره گیری از مدیران ناکارآمد تاکید کرد:بهتر است مدیران خسته قدری استراحت کنند و مدیران با انگیزه، با انرژی، برنامه محورو پاک دست برای حل مشکلات کشور وارد صحنه مدیریت کشور شوندتا بتوانند افق ۱۴۰۰ را آنگونه که مورد انتظار است رقم بزنند درغیر اینصورت با تداوم حضورمدیران خسته و دوزیست این افق دست یافتنی نیست

اختصاصی مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین شیخ صفر قاسمی از روحانیون برجسته اصلاح طلب استان مازندران با اشاره به اهمیت انتخاب کابینه کار آمد در دولت دوازدهم گفت:ما به محدودیت ها وموانعی که جناب رئیس جمهوردر تشکیل کابینه با آن مواجه هستند آگاه هستیم ولی انتظار داریم دولت مردان با مردم صادق و شفاف باشند و به مردم به بهانه مصلحت دروغ نگویند و موانع و مزاحمت ها را با مردم در میان بگذارند تا مردم امیدشان را از دست ندهند.دکتر حسن روحانی در تشکیل کابینه دولت دوازدهم نباید ۲۴ میلیون نفر اکثریت رای دهنده  را نا امید کند.

وی تصریح کرد:دولت شرکت سهامی نیست که همه جریانات و گروه های سیاسی در آن سهم داشته باشند. آنانی که اعتقادی به ۲۴ میلیون رای ندارند باید صبر کنند تا اکثریت را کسب کنند. قاعده بازی آن است که اکثریت باید حاکم شود و حقوق اقلیت هم محترم شمرده شود.

شیخ اصلاحات استان مازندران با اشاره به اهمیت حضور بانوان و جوانان در کابینه دوازدهم تاکید کرد: در مجموعه مدیریت کشور از کابینه تا مدیران ملی و استانی و شهرستانی و در همه بخش ها حتما باید جوانان و بانوان دیده شوند. دولت مجاز نیست از جوانان و بانوان فقط در موسم انتخابات استفاده ابزاری کند .عدم استفاده از زنان و جوانان توانمند و با انگیزه در مدیریت ها خلاف وعده های انتخاباتی است و آثار و پیامدهای بسیار نگران کننده ای خواهد داشت.  

رییس شورای اصلاح طلبان شهرستان رامسر تصریح کرد:دولت فقط چند تا وزیر و معاون رئیس جمهور نیست بلکه باید مراقبت شود در تمامی سطوح مدیریتی کشور افراد به آرمان ها و شعارهای رئیس جمهور محترم ایمان و التزام داشته باشند.  

شیخ صفر قاسمی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه ها در بازنشر وعده های انتخاباتی رییس جمهور گفت: رسانه ها و احزاب  مرتب و مستمر شعارها و نطق های تبلیغاتی رئیس جمهور محترم را به او یاد آوری کنند تا فراموش نکند چگونه رای اکثریت را جذب کرده است. پایگاه اصلی رای دکتر روحانی آراء اصلاح طلبان کشور است و اصلاح طلبان بدنبال تحقق شعار ها و وعده های انتخاباتی هستند و این به معنی سهم خواهی نیست . سهم خواهی را آنانی میکنند که آرزوی شکست حسن روحانی را داشتند وبرای شکست او از هیچ کوششی دریغ نکردند. حتی آنانی که برای ابطال انتخابات نیز کوشیدند و امروزه توصیه میکنند که رئیس جمهور از همه ظرفیت ها استفاده کند و این با روح دموکراسی و انتخابات در تضاد است.

وی با انتقاد از تداوم بهره گیری از مدیران ناکارآمد تاکید کرد:بهتر است مدیران خسته قدری استراحت کنند و مدیران با انگیزه، با انرژی، برنامه محورو پاک دست برای حل مشکلات کشور وارد صحنه مدیریت کشور شوندتا بتوانند افق ۱۴۰۰ را آنگونه که مورد انتظار است رقم بزنند درغیر اینصورت با تداوم حضورمدیران خسته و دوزیست این افق دست یافتنی نیست.

شیخ صفر قاسمی یاد آور شد:دولت یازدهم در بخشی از حوزه ها توفیقات خوبی داشته است ولیکن در پاره ای از حوزه ها نواقص فراوانی نیز از خود به جا گذاشته است،مشکل اشتغال، مسکن و رکود باید هرچه سریعتر عالمانه و پایدار حل شود و رونق کسب و کار و تقویت اقتصاد و تولید ملی در اولویت امور قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان رامسر با اشاره به رای چشمگیر حسن روحانی در این شهرستان خاطر نشان کرد:در حوزه شهرستان نیز مردم باید طعم پیروزی را لمس کنند. بیش از ۷۳ درصد به گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال رای دادند و شایسته و پذیرفته نیست افرادی در مدیریت ها باشند که در تقابل و تضاد با گفتمان اکثریت هستند. ما در حال ارزیابی عملکرد مدیران هستیم مدیران غیر همسو و نا کارآمد باید جایشان را به مدیران همراه دولت بسپارند.

وی تاکید کرد:بعضی مدیران با اتیکت اصلاح طلبی هم به علت نا کارآمدی و عدم پویایی و نارضایتی مردم باید خدا حافظی کنند چرا که ما با هیچ کس تعارف نداریم و این مطالبه جدی ۷۴ درصد مردم این شهرستان است که به آقای روحانی رای دادند.

در ۴ سال گذشته در سطح شهرستان رامسر نواقص و عیب ها و قصور و تقصیرهایی وجود داشت که نباید ادامه و یا تکرار شود. متاسفانه در جامعه ما و بویژه در میان مدیران و حتی احزاب و جریانات سیاسی  پذیرش و اعتراف به اشتباه مرسوم نیست و این یک نقص بزرگ است .مانیز به سهم خود اشتباهات و کوتاه هی هایی داشتیم که هم از مردم بزرگوار و هم از همراهان و همفکرانمان پوزش میطلبیم.

رییس شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر و امید در رامسر گفت: دوران رقابت تمام شد و فصل رفاقت و همکاری و توسعه و آبادانی شهرستان است باید اجازه بدهیم اکثریت با قوت و قدرت بدنبال تحقق شعارها و وعده های خود باشد و اگر فرصت دادیم و مزاحمت ایجاد نکردیم و توفیقاتی نداشتند آنوقت اقلیت میتواند  نقادانه وارد میدان شود.

متاسفانه در پاره ای از موارد بعضی ها بداخلاقی های دوران انتخابات را  تا ۴ سال تمام ادامه می دهند  و این به نفع کشور نیست . باید کمک کنیم تا مشکلات کشور برطرف شود‌.

شیخ صفر قاسمی در پایان با انتقاد از دخالت برخی مدیران سابق رامسر در نحوه مدیریت این شهرستان تاکید کرد: بعضی ها در گذشته ها در این شهرستان در مصادر امور بودند وکماکان در امور اجرایی و مدیریتی شهرستان دخالت ها ومزاحمت هایی دارند که اگر ادامه یابد ناچار به افشاگری و برخورد خواهیم بود. البته استفاده از تجارب موفق مدیران گذشته اشکالی ندارد و لکن زیر سایه مدیران قبلی بودن یک نقص است و باید خاتمه یابد.

شیخ صفر قاسمی کابینه مدیران دوزیست رامسر