برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: تصمیم گیری در رابطه با اقدامات شهرداری در ایام اربعین به شورای پنجم واگذار شده و شورای چهارم در این رابطه اقدامی نخواهد داشت.

مازندمجلس: اربعین حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: شهرداری تهران طی سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای را برای اعزام آسان زائران ایرانی در ایام اربعین به کربلا داشته است.
وی افزود: در شرایطی که فعالیت شورای چهارم شهر تهران رو به اتمام است و در مدیریت جدید نیز تغییر و تحولاتی ایجاد خواهد شد، شورای پنجم در رابطه با اقدمات شهرداری در ایام اربعین برنامه ریزی خواهد کرد.
رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر توجه مدیران شهری به برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین خاطرنشان کرد: اعضای شورای بعدی شهر تهران نیز ارادت خاصی به خاندان رسالت و به خصوص امام حسین (ع) دارند و بدون شک در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا همکاری و مساعدت لازم را خواهند کرد.
حجت الاسلام ناصحی با بیان اینکه طی سنوات گذشته مدیریت شهری توان خود را بر برگزاری با شکوه اربعین حسینی در کربلا گذاشته است گفت: با توجه به اینکه شورای پنجم تا یک ماه آینده فعالیت خود را رسما آغاز کرد، شورای چهارم نمی‌تواند در خصوص مسائل اربعین تصمیم گیری کند.
وی تاکید کرد: مدیریت شهری فعلی هیچ جلسه و برنامه‌ای را در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی برگزار نکرده و تصمیم داریم این موضوع را به شورای بعدی واگذار کنیم.
شورای اربعین تهران مراسم برگزاری حسینی مدیریت کربلا شهرداری تصمیم تاکید اقدمات اینکه الاسلام چهارم فرهنگی گذشته رابطه فعالیت ناصحی