برگزیده ها
مازندمجلس: دستگاه دیپلماسی روسیه اقدام رئیس‌جمهوری آمریکا به امضای مصوبه تحریم‌ها علیه مسکو را حرکتی کوته‌بینانه و مسیری خطرناک قلمداد کرد.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری راشا تودی، دستگاه دیپلماسی روسیه با انتشار بیانیه‌ای به امضای تحریم‌های مصوب کنگره توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه روسیه این اقدام دولت آمریکا را کوته‌بینانه و خطرناک دانست و اعلام کرد، چنین حرکتی ثبات جهانی را با تهدید مواجه می‌سازد.

در این بیانیه آمده است: جای تأسف است که مصوبه تحریم‌ها علیه روسیه در آمریکا اعمال می‌شود. نام این مصوبه که «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم» است، خود گویاست و نشان می‌دهد که چنین حرکتی با هدف القای تصویری خصمانه از روسیه در اذهان عمومی آمریکایی‌ها است.

وزارت امور خارجه روسیه امضای تحریم‌های جدید علیه این کشور را سیاستی خطرناک دانست که ثبات را در عرصه بین‌المللی به هم می‌زند و این در حالی است که مسکو و واشنگتن در این خصوص مسئولیتی ویژه دارند.

در بیانیه دستگاه دیپلماسی روسیه آمده است: عاشقان تحریم در آمریکا که می‌خواهند این کشور را به سمت هراس از روسیه سوق دهند، مدت‌هاست که باید توهم را رها کنند و متوجه شوند که هیچ اعمال فشار یا تهدیدی باعث نمی‌شود که مسکو مسیر خود را عوض یا منافع ملی خود را قربانی کند.
روسیه آمریکا تحریم‌های خطرناک امضای حرکتی مصوبه دستگاه دیپلماسی کوته‌بینانه بیانیه اعمال تحریم دانست خارجه اقدام رئیس‌جمهوری وزارت تحریم‌ها