برگزیده ها
گزارش وزیر کشور از روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

مازندمجلس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور گزارشی از روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه کرد.

مازندمجلس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور گزارشی از روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور ضمن درود و سلام به ملت شریف و هشیار و بصیر ایران اسلامی میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت را تبریک گفت.

او ضمن تشریح روند انتخابات دوازهمین دوره ریاست‌جمهوری ادامه داد: بسیار خرسندم که این توفیق الهی نصیب اینجانب گردید که در دهه کرامت گزارشی از فرایند انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را به استحضار برسانم.

وزیر کشور تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی اداره کشور بر اساس قانون اساسی با انتخاب مردم است. یکی از بر‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی که در ادبیات سیاسی دریچه‌ای تازه بر جهان گشود و در عمق باور ملت‌های آزاده نقش بست، حاکمیت مردم سالاری با آموزه‌های اسلام ناب و امام راحل و هدایت رهبری بود که به شکوفا‌تر شدن و بالندگی آن از طریق انتخابات افزوده می‌شود.

او افزود: انتخابات این دوره را یکی از مهم‌ترین حماسه‌ها باید قلمداد نمود. این در شرایطی بود که کشور به لحاظ مولفه‌های سیاست خارجی در وضعیتی قرار داشت که حضور مردم ایران در این مشارکت را ضروری ساخته بود. در این میان بزرگ‌ترین پیام حضور چهل و دو میلیونی هم‌وطنان پای صندوق‌های رای اعتقاد مردم به آرمان‌های انقلاب در تعیین سرنوشت میهن خود بود.


ادامه دارد

انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی دوازدهمین گزارشی جمهور سیاسی جمهوری ادامه تنفیذ رحمانی گزارش ارائه برگزاری عبدالرضا انقلاب مراسم