برگزیده ها
شهادت پلیس وظیفه شناس در نزاع دسته جمعی

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: گروهبان یکم امین رضایی حین برقراری نظم و آرامش در جریان یک نزاع دسته جمعی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ محمدرضا آمویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعاتی پیش اهالی روستای بابازید از توابع شهرستان هرسین بر سر نوبت دهی ادوات کشاورزی جهت برداشت محصول، با یکدیگر درگیر شدند.

وی افزود: به دنبال تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی، بلافاصله اکیپی از عوامل انتظامی به محل اعزام شده و منازعان را به آرامش دعوت کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: علیرغم استقرار نیرو‌های پلیس، خشم طرفین دعوا فروکش نکرده و مجدداً با یکدیگر درگیر شدند که عوامل انتظامی برای خاتمه دادن به این درگیری، درخواست نیروی کمکی کردند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: اکیپی از ماموران پلیس به محل اعزام شدند، اما درگیری اهالی روستا بالا گرفته و اقدام به تیراندازی کردند، که در جریان آن گروهبان یکم "امین رضایی" سرپرست گشت کلانتری ۱۱ شهرستان هرسین بر اثر اصابت گلوله مجروح شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این نیروی وظیفه شناس حین انتقال از طریق بالگرد اورژانس به مراکز درمانی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه سه نفر از منازعان دستگیر و چندین نفر نیز متواری شده اند، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری فرد ضارب به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار دارد.

 

انتظامی عوامل اعزام منازعان ادامه نیروی درگیری اکیپی درگیر آمویی سرهنگ وظیفه اهالی شهرستان یکدیگر هرسین شهادت