برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایرنا نوشت: دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد: برخی تلقین می‌کردند رای روحانی ناشی از هراس روی کار آمدن دیگر کاندیداها بوده اما رای به موفقیت ایشان بود. ما به عنوان حزب نباید دنبال احساس مردم باشیم و این احزاب هستند که می‌توانند به خواسته مردم شکل دهند.

مازندمجلس:حجت الاسلام مهدی شیخبا اشاره به برگزاری آیین تنفیذ رئیس جمهوری وتوصیه های رهبری در این خصوص، گفت: وقت کم و کار زیاد، مورد تاکید و توجه رهبری درمراسم امروز بود.

به گفته وی، در حالی که کشور با تهدیدهای مختلفخارجی و چالش های اقتصادی داخلی مواجه است، هیچ فرصتی برای آزمون و خطا و رفتارهایناپخته وجود ندارد و رئیس جمهوری باید در چینش کابینه و در اتخاذ سیاست های خود بهاین نکته توجه کند که چهار سال ریاست جمهوری فرصت مغتنمی برای خدمت به مردم است وباید از لحظه لحظه آن استفاده کرد.

شیخ ادامه داد: پذیرش مخالف و گفت وگو و تعاملبی واسطه با مردم از دیگر توصیه های رهبری به رئیس جمهوری بود که حتما می تواند یکفرصت برای شناخت و آشنایی با مشکلات مردم باشد و آنان نیز دلگرم خواهند شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر وپردیس در مجلس اضافه کرد: منتقدان نیز باید بدانند از مسیر اخلاق و ادب عبور نکنندو نقاط قوت را با وارونه گویی و بی انصافی در اذهان به عنوان ضعف دولت، سیاهنمایینکنند و در بیان اشکالات نیز توجه داشته باشند که دشمنان از زبان و بیان آنهاخشنود نشوند بلکه در کنار بیان درست مشکلات، راهکارهای منطقی ارائه کنند.

شیخ تصریح کرد: تعامل سازنده با دنیا باید باهوشیاری و دشمن شناسی و پرهیز از خود کم بینی باشد و بدانیم ایران به پشتوانه خونشهیدان و رئیس جمهوری به پشتوانه رای 24میلیونی مردم در عرصه های بین المللی ازقدرت و استقلال برخوردار است و هیچ کشوری حق روز گویی به ایران را ندارد.

وی تاکید کرد: امید است همانطور که رهبریفرمودند، دولت و رئیس جمهوری با توکل به خدا مسیر سخت پیش روی را در نوردند و باقانون شکنی، حق خوری، بی اخلاقی و سهم خواهی مقابله کنند و با تعامل با مجلس وکارشناسان، کشور را به اهداف خود برسانند.

هیچ کشوری حق روز گویی به ایران را ندارد

ایلنا نوشت: علی شکوری‌راد در نشست واحدهای حزباتحاد مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری دوازدهم را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت:اوضاع کشور در روند خوبی قرار گرفته است و فرمایشات رهبری و رییس‌جمهور آرامش‌بخشو خوب بود.

او با ابراز امیدواری از برگزاری خوب مراسم تحلیفگفت: گمان می‌کنم کابینه آقای روحانی یک قدم رو به جلوست. اما فضای چالشی انتخاباتباعث شد انتظارات بالا برود. ما می‌دانستیم که آقای روحانی یک اصولگرای میانه‌رواست و در ارزیابی حرکت تردیدی نیست که ما موفق شدیم و می‌دانیم سال ۹۲ کابینه ایشانفراجناحی بود اما به خاطر انتظارات و تبلیغات، بعضی گفتند دولت موفق نبوده است بااین حال وقتی چالش تغییرات ملموس راه افتاد، بسیاری دیدند که این نا‌امیدی ناشی ازتبلیغات صدا و سیما و رسانه‌های مخالف است.

دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد: برخی تلقین می‌کردندرای روحانی ناشی از هراس روی کار آمدن دیگر کاندیداها بوده اما رای به موفقیت ایشانبود. ما به عنوان حزب نباید دنبال احساس مردم باشیم و این احزاب هستند که می‌توانندبه خواسته مردم شکل دهند.

او کابینه روحانی را یک کابینه خوب ارزیابی کردو گفت: ما باید دنبال عملکرد اصلاح‌طلبانه باشیم، چنانچه واعظی اصولگرا‌ترین وزیربود اما کارنامه موفقی داشت و با افزایش پهنای اینترنت و ممانعت از فیلترینگ، زمینه‌سازپیروزی روحانی شد، عملکرد رحمانی‌فضلی نیز عملکرد خوبی بود و حزب اتحاد ملت در همینوزارت کشور مجوز فعالیت گرفت.

شکوری‌راد یادآور شد: گرچه آقای حجتی هم دروزارت کشاورزی به عنوان یک‌ وزیر اصلاح‌طلب عملکرد خوبی داشت و عملکردش رای روستاییانرا برای روحانی به ارمغان آورد.

او گفت: درباره افراد کابینه نباید به روحانیفشار بیاوریم و گاهی عملکرد استانداران اصلاح‌طلب هم ضعیف بوده است، به گونه‌ای کهاستاندار اصفهان عملکرد ضعیفی داشت و از سوی اصلاح‌طلبان معرفی شده بود و باید مادنبال عملکرد اصلاح‌طلبانه باشیم و روی افراد اصرار نکنیم.

27214

عملکرد کابینه روحانی جمهوری رهبری باشیم تاکید ندارد افراد دنبال ارزیابی عنوان اصلاح‌طلبانه مراسم نباید اصلاح‌طلب شکوری‌راد اتحاد انتظارات مخالف تنفیذ برگزاری اصرار مشکلات پشتوانه تعامل کشوری