برگزیده ها
بدون وفاق ملی در داخل تمام زحمات از بین خواهد رفت/ راهی انتخاب کنید تا نام نیکى از خود در تاریخ کشور قرار دهید

مازندمجلس: عضو مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به منتخب ملت از او خواست با حضور در مناطق محروم کشور باعث دلگرمی مردم شود و با توجه به تجربیات دولت‌ها و حکومت‌هاى قبل و حسن و قبح اعمالشان، راه صحیح را انتخاب کند تا در پایان دوره، نام نیکى ازخود در تاریخ کشور برجای بگذارد.

مازندمجلس: عضو مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به منتخب ملت از او خواست با حضور در مناطق محروم کشور باعث دلگرمی مردم شود و با توجه به تجربیات دولت‌ها و حکومت‌هاى قبل و حسن و قبح اعمالشان، راه صحیح را انتخاب کند تا در پایان دوره، نام نیکى ازخود در تاریخ کشور برجای بگذارد.

به گزارش ایلنا، نامه آیت الله شاه‌آبادی خطاب به منتخب ملت حجت الاسلام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دامت توفیقاته

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

انتخاب مجدد جنابعالی توسط مردم شریف ایران و تنفیذ مشروعیت بخش رأی ملت توسط رهبر معظم انقلاب حفظه الله را، تبریک عرض نموده، معروض می‌دارم شکرانه این نعمت الهی این است که با پشتوانه عظیم مردمی، هرآنچه درتوان دارید به هدف اعلای دین و کلمه توحید به کاربرید که این وعده قطعی خداوند به بشریت است که برکاتش را بر ایشان نازل خواهد فرمود:

وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُری‏ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَکاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ

با عنایت به آنچه ذکر شد توجه حضرت عالی و همکاران محترمتان را به نکات ذیل جلب می‌نمایم:

۱- از آنجا که به فرموده قرآن، پیروزی تنها از آن کسانی است که خداوند بخواهد وَاللَّهُ یُؤَیِّدُ بِنَصْرِهِ مَن یَشَاء، برای موفقیت بیش از پیش در تعامل با قدرت‌های خارجی نیاز به توجه صرف به قدرت لایزال الهی و توکل بر حضرت احدیت است که فرمود رَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ فَاتَّخِذْهُ وَکِیلًا.

۲- تلاش در روابط بین الملل هرچقدر با موفقیت همراه باشد عدم وفاق ملی در داخل، تمام زحمات را از بین خواهد برد، لذا ضرورت دارد که برای این مهم، توجه ویژه‌ای معطوف گردد.

۳- دولت محترم می‌تواند به همراهی قوای دیگر و حوزه‌های علمیه زمینه را برای مطلوب نمودن فریضه مظلوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم نماید به نحوی که مردم از موهبات آن برخوردار شده و خود خواهان گسترش آن شوند. فریضه‌ای که قرآن کریم آن را موجب برتری امت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم از سایر امم شمرده است. چه بهتر که این افتخار به نام دولت شما نوشته شود.

۴- نظام بانکی ما ربوی است و این یکی از بزرگ‌ترین گناهان ماست که با استخفاف از کنار آن گذشته‌ایم گناهی که پروردگار متعال آن را اعلان حرب با خود قرار داده است. اهتمام به حذف این ننگ از مبادلات بانکی جامعه اسلامی باید از دغدغه‌های اصلی دولت باشد.

۵- حضور مکرر شخص رییس جمهور محترم در مناطق محروم کشور باعث دلگرمی مردمی است که بسیاری از آنان وفق آنچه خود اخیرا مشاهده نمودم یک روز در میان غذا دارند و بسیاری از روستاهای آن مناطق از نعمت آب لوله کشی محروم‌اند.

امیدوارم جنابعالی که مورد اعتماد ملت قرارگرفته‌اید با عنایت به تجربیات دولت‌ها و حکومت‌هاى قبل و حسن و قبح اعمالشان راه صحیح را انتخاب نموده، در پایان این دوره، نام نیکى ازخود در تاریخ کشور قراردهید.

عزت و سربلند تمامى خدمتگزاران به قرآن و اسلام و خشنودی امام عصر سلام الله علیه را از خداوند متعال خواستارم.

الاحقر نصرالله شاه آبادی عفی عنه

 

تاریخ مناطق محترم خداوند مردمی نموده اسلامی جنابعالی فرمود موفقیت بسیاری متعال بانکی جامعه عنایت الاسلام محروم دلگرمی منتخب زحمات نامه‌ای تجربیات دولت‌ها ازخود شاه‌آبادی پایان اعمالشان حکومت‌هاى روحانی