برگزیده ها

مازندمجلس: محمدعلی ابطحی در تلگرام نوشت: امان از دست پیرمردهایی که نمی خواهند پست را ترک کنند.

مازندمجلس: در این یادداشت آمده است: در لیست وزرا، برای اولین بار یکی هست که متولد بعد انقلاب است. این تصمیم شجاعانه ای است. رکورد شکنی کم نظیری دراعتماد به جوانان است.چیزی که هم دکتر روحانی روی آن اصرار داشت وهم همه ما درخواست داشتیم.

شنیده ام بعضی ها می گویندقدیم ها در وزارت اطلاعات بوده . اولا کم و بیش نصفی از این کابینه سابقه اطلاعاتی دارند. چرا تنها به این جوان که فقط کار فنی و مهندسی می کرده و شنود هم نمی کرده گیر می دهند. امان از دست پیرمردهایی که نمیخواهند پست را ترک کنند..من تحقیق کردم، آقای جهرمی هم مدتی در وزارت اطلاعات در دورانهای قدیم در بخش فنی کار مهندسی می کرده. اما در طول این سالهای اخیر که دولت یک تنه در برابر فیلترینگ ایستاده بود وتوسعه زیر ساخت می داده،‌ من تنها باری که دیدمش در تلویزیون ودر مناظره قوی ای بود که در مقابل نماینده قوه قضاییه برای جلوگیری از فیلترینگ حرف می زد.این جوان متخصص این کار هست.

جوانها باید کمپینی تشکیل بدهند که اولین وزیر متولد بعد انقلاب به کابینه برود. .من تا الان ایشان را از نزدیک ندیده ام. اما از شر ما پیرتر ها که دوست نداریم پست های وزارتخانه ها را از دست بدهیم به خدا باید پناه برد. وزارت ارتباطات وزارت جوانان است. مدیرانی که الان هم همه چیز را برایشان باید پرینت بگیرند، سد راه جوانان می شوند .از شجاعت دکتر روحانی هم متشکرم که به جوان زیر ۴۰ ساله برای وزارت اعتماد کرده است. این همان است که مطالبه می کردیم و می گفیتم سن جوانی را با سن مدیران اول انقلاب بالا نبرید.

کاش باز هم وزرای متولد بعد انقلاب و نیز زنان در کابینه بودند.
وزارت انقلاب کابینه جوانان متولد مهندسی فیلترینگ روحانی اولین اطلاعات