برگزیده ها
مازندمجلس: یک عضو مجمع تشخیص مصحت نظام گفت: به قول معروف در جریان دو مراسم تنفیذ و تحلیف ما بی‌معرفتی دیدیم و در هر دو مراسم یادی از آیت الله هاشمی نشد.

محمد هاشمی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره مراسم تحلیف و سخنان حسن روحانی در این مراسم گفت: مراسم باشکوهی برگزار شد و حضور دولتمردان از کشورهای‌ مختلف بیان‌گر این موضوع بود.

او ادامه داد: حسن روحانی سخنان بسیار قاطع، ‌صریح‌ و هدفمندی بیان کرد. او سیاست‌های نظام را در قالب سخنرانی خود بیان کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: روحانی در این مراسم سیاست‌های منطقه‌ای، ‌بین‌المللی و داخلی و همچنین برخورد با دشمنان را در سخنان خود تشریح کرد.

او در پاسخ به این سوال که روحانی بیان کرد دولت او دولتی اعتدالی است و از پرخاش‌ها نمی‌ترسد و با بروز هیجانات وارد جنگ نمی‌شود مبین چیست، عنوان کرد: در کشور ما سابقه دولت‌ها سه گونه بود است؛ دولت اصلاح‌طلبان که ریاست آن بر عهده سید محمد خاتمی بود. دولت بعدی اصولگرابود که ۸ سال محمود احمدی‌نژاد آن را بر عهده داشت و دولت اعتدال و سازندگی که ۸ سال مرحوم آیت الله هاشمی عهده‌دار آن بود.

هاشمی ادامه داد: روحانی از میان این سه خط مشی که در کشور وجود دارد دولت اعتدالی را برگزید که تداوم راه دولت رئیس فقید مجمع است.

هاشمی با اشاره به اینکه این اولین مراسم تحلیف و تنفیذی بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن حضور نداشت، عنوان کرد: برای ما که به آیت الله هاشمی رفسنجانی علقه و علاقه داشتیم ندیدن جای خالی ایشان سنگین و غمگین بود.

رئیس اسبق صدا و سیما ادامه داد: باید بگویم به قول معروف در جریان دو مراسم تنفیذ و تحلیف ما بی‌معرفتی دیدیم و در هر دو مراسم یادی از آیت الله هاشمی نشد، ‌ایشان یکی از استوانه‌های نظام بود انتظار بود یادی از ایت‌الله هاشمی هم می‌شد.
هاشمی مراسم روحانی تحلیف ادامه تنفیذ سخنان بی‌معرفتی رفسنجانی سیاست‌های عنوان اعتدالی جریان تشخیص معروف دیدیم