برگزیده ها
مازندمجلس: نماینده مردم تهران از جلسه فردا شورای مرکزی فراکسیون امید برای بررسی سوابق وزرای پیشنهادی خبرداد و گفت: نسبت به وزرای پیشنهادی جدید نظرات اعضا فراکسیون همسان و برخط نیست و بدلیل تفاوت دیدگاه اعضا نسبت به فهرست پیشنهادی روحانی رسیدن به اجماع فراکسیونی سخت خواهد بود.

علیرضا رحیمی درباره برنامه‌های فردا در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ساعت ۸ شورای مرکزی فراکسیون امید در خصوص نحوه بررسی سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی رییس جمهور در فراکسیون امید بحث و بررسی خواهد داشت.

نسبت به وزرای پیشنهادی جدید نظرات اعضا فراکسیون همسان و برخط نیست و بدلیل تفاوت دیدگاه اعضا نسبت به فهرست پیشنهادی دکتر روحانی رسیدن به اجماع فراکسیونی سخت خواهد بود.

در جلسه فردا برنامه عمل فراکسیون در فرآیند رای اعتماد به وزرا روشن خواهد شد.

پیشنهاد برگزاری نشست‌های فراکسیونی با وزرای پیشنهادی بطور جداگانه قبلاً توسط بعضی اعضا مطرح شده بود.

ساعت ۹ در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، جزییات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه بررسی خواهد شد.

دکتر بروجردی در حاشیه مراسم تحلیف نسبت به اهتمام اعضاء برای حضور در جلسه کمیسیون و نهایی کردن طرح با همکاران رایزنی داشت

با توجه به اینکه مصوبه کنگره به امضای رییس جمهور آمریکا نیز رسیده است، سرعت در نهایی شدن این طرح و ارائه‌ آن به صحن بیشتر ضروری شده است.

ساعت ۱۲ هیات پارلمانی پرتقال که برای مراسم تحلیف آمده اند دیداری را با گروه دوستی پارلمانی ایران و پرتقال خواهند داشت.

در گروه دوستی ایران و پرتقال، آقای کواکبیان رییس و اینجانب نایب رییس و آقای یوناتن بت کلیا نماینده اقلیت مجلس دبیر گروه هستند
پیشنهادی فراکسیون وزرای بررسی فراکسیونی شورای همسان پرتقال کمیسیون جمهور برنامه‌های آمریکا پارلمانی دوستی نهایی تحلیف مراسم دیدگاه سوابق مرکزی نماینده رحیمی نظرات بدلیل روحانی فهرست علیرضا تفاوت اجماع