برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اظهارات روحانی در مراسم تحلیف، گفت: امیدواریم در دوره جدید سه قوه بتوانند با همکاری با هم و در راستای اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کردند و همه به کمک دولت بیایند و دولت بتواند به وعده‌هایی که به مردم داده است، عمل کند.

مازندمجلس:  
حجت‌ الاسلام غلام‌رضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با بیان اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری بسیار باشکوه  و با حضور گسترده مهمانان خارجی و داخلی برگزار شد، گفت: چنین  مراسمی در ایران برای روز تحلیف از نظر کمیت و کیفیت بی‌سابقه بود.
 
او بیان کرد: مطالبی که از سوی رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهور و رییس قوه مقننه در این مراسم مطرح شد، مطالب بسیاری خوبی بود. امیدواریم در  دوره جدید سه قوه بتوانند با همکاری با هم و در راستای اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کردند، کار کنند و همه به  کمک دولت بیایند و دولت بتواند به وعده‌هایی که به مردم داده است، عمل کند.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات روحانی در مراسم تحلیف، گفت: در زمینه حقوق شهروندی سال‌ها قبل قوه قضاییه به این موضوع ورود و در این زمینه کار کرده و مسئولیت برعهده گرفته است، اگر رییس‌جمهور در این راستا می‌خواهد گام‌هایی بردارد، باید با قوه قضاییه هماهنگ باشد .
 
مصباحی‌مقدم با اشاره به تاکید روحانی بر  مشی اعتدالی در دولت دوازدهم، بیان کرد: مشی اعتدالی کنار نهادن افراط و تفریط  و مشی عقلایی است که مبنای دینی دارد و همه بزرگان و علما  بر مشی اعتدالی حرکت کرده‌اند.
 
او افزود: مرحوم مهدوی کنی که دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بود می‌فرمودند همواره مشی ما اعتدالی است و مردم هم همواره از افراط و تفریط گریزانند.

اعتدالی مراسم تحلیف جامعه قضاییه روحانیت افراط همواره زمینه رییس‌جمهور بی‌سابقه مبارز اشاره روحانی