برگزیده ها
آغاز طرح «تابستانه کتاب» با مشارکت بیش از  800 کتابفروشی
مازندمجلس: آغاز طرح «تابستانه کتاب» با مشارکت بیش از  800 کتابفروشی به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، طرح «تابستانه کتاب» با شعار «این چنین دوست کتاب است از او دست مدار» که با استقبال پُرشور و درخواست مشارکت 936 کتابفروشی از سراسر کشور همراه بود، با تأیید ثبت‌نام 828 کتابفروشی از امروز (15 مرداد) آغاز شد.

از بین 828 کتابفروشی تأییده شده در طرح «تابستانه کتاب» 631 کتابفروشی از مراکز استان‌ها و 197 کتابفروشی از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند.

در طرح «تابستانه کتاب» استان تهران با 151 کتابفروشی، اصفهان با 98 کتابفروشی و  قم با 94 کتابفروشی بیشترین مشارکت را داشته‌اند که در مقایسه با طرح‌های مشابه، افزایش استقبال کتابفروشی‌ها از این طرح را نشان می‌دهد.

علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی تا پنجم شهریور در مراکز استان‌ها و تا پانزدهم شهریور در شهرستان‌ها به کتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از «اپلیکیشن  کتابفروشی» کتابفروشی‌های سطح شهر را بر روی نقشه مشاهده کرده و بهترین مسیر برای رسیدن به آن را پیدا کنند. همچنین این اپلیکیشن با امکان به‌روزرسانی خودکار، شماره تماس و آدرس تمامی کتابفروشی‌های دارای مجوز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها را برای رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد کرد. این اپلیکیشن را می‌توانید از سایت ketab.ir دانلود کنید.
کتابفروشی تابستانه مشارکت کتابفروشی‌های می‌توانند شهریور استفاده اپلیکیشن علاقه‌مندان شهرستان‌ها استقبال همراه مراکز استان‌ها می‌دهد