برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- نفر دوم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در کنکور سراسری سال ۹۶ گفت: در هیچ کلاس کنکوری حاضر نشدم و تنها در یک کلاس فوق برنامه رایگان که از طریق مدرسه مان برگزار می‌شد شرکت می‌کردم.

مازندمجلس:

کنکور محمد کاظم فقیه خراسانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: برای قبولی در کنکور سراسری سال ۹۶ برنامه ریزی کرده بودم، اما هیچ گاه به نتیجه ن‌هایی فکر نمی‌کردم.

وی افزود: هدف من قبولی در کنکور سراسری بود و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نکردم.

نفر دوم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در کنکور سراسری سال ۹۶ در خصوص مدت زمان درس خواندن خود برای قبولی در کنکور تصریح کرد: روز‌هایی که به مدرسه می‌رفتم ۶ ساعت و روز‌های تعطیل ۱۲ ساعت درس می‌خواندم و برای درس خواندن نیز برنامه ریزی کرده بودم.

فقیه خراسانی با بیان اینکه " در هیچ کلاس کنکوری حضور پیدا نکردم" اظهارکرد: کلاس کنکور نمی‌رفتم و تنها در یک کلاس فوق برنامه که در مدرسه مان برگزار می‌شد و کاملا رایگان بود حضور پیدا می‌کردم.

وی در خصوص رشته مورد علاقه خود برای تحصیل خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد رشته برق دانشگاه شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب خواهم کرد.

نفر دوم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در کنکور سراسری سال ۹۶ با اشاره به موفقیت برادر خود در کنکور سراسری تصریح کرد: سال ۸۱، برادر بزرگتر من نیز رتبه ۱۱ منطقه را کسب کرد و ۳ برادر دیگر من نیز در رشته ریاضی تحصیل کرده اند.

فقیه خراسانی با قدردانی از خانواده خود اذعان کرد: پدر و مادر من برای آرام کردن جو خانه برای بهتر درس خواندن من تلاش زیادی کردند و یکی از دلایل موفقیت من نیز همین موضوع بود.

کنکور سراسری ریاضی خواندن تحصیل برادر آزمایشی برنامه قبولی خراسانی موفقیت کنکوری تصریح نکردم دانشگاه مدرسه