برگزیده ها
انتظار اصلاح‌طلبان حضور مدیران حامی دولت و جابجایی مدیران دو پهلو و ظاهرنما است

اختصاصی مازندمجلس: اسحاقی تصریح کرد: اصلاح طلبان هزینه‌های گزافی را در این انتخابات داده‌اند و انتظار آنها از دولت نابجا و دور از ذهن نیست و تنها و کمترین کار ممکن استفاده از مدیرانی است که خود را وقف مردم و دولت کرده‌اند و خدمتگذار واقعی هستن نه منافع‌طلب و خودمحور

اختصاصی مازندمجلس: گروه رسانه‌ای موثق که در انتخابات اخیر مسئولت تبلیغات و رسانه ستاد روحانی در مازندران را بر عهده داشته است، اینک در پساانتخابات در نظر دارد در راستای انعکاس نظرات مسئولین ستاد‌ها و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت‌و‌گوهای خود با مسئولین ستادهای روحانی را منتشر سازد.

حسن اسحاقی مشاور رئیس ستاد استان و رئیس کمیته شاهد استان را در ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی برعهده داشت. علاوه بر این اسحاقی رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان فریدونکنار نیز بود.

مصاحبه پایگاه خبری مازندمجلس با وی در ادامه می‌آید:

حسن اسحاقی رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان فریدونکنار با اشاره به رای خیره کننده مردم مازندران به روحانی گفت: پیام این رای اعتماد مجدد به امتداد راه اعتدال و تدبیر و امید و اصلاحات، تحقق  آرامش، ایجاد آسایش و امنیت است. این یک خط پیام کلی مردم مازندران به دکتر حسن روحانی بوده است.

وی با اشاره عملکرد استانداری و مدیران دولت در استان طی چهار سال گذشته، گفت: در برخی از مراحل و برخی شرایط تقریباً مناسب و قابل دفاع بوده است ولی اکثراً در بسیاری از تصمیمات و اقدامات با توجه به جمیع جهات از نظر سیاسیون و افراد صاحب سبک و نظر، عملکرد خوبی را در بر نداشته است. تقریباً اکثر مدیران دولت در این استان در این چهار سال نتوانستند نظرات مردم را به خود جلب کرده و اکثراً مردم نسبت به آنها منتقد بوده و عملکرد آنها را زیر سوال می‌برند.

رئیس کمیته شاهد استان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ستاد روحانی در مازندران، افزود: با حضور فردی مدیر و مدبر و رجل سیاسی شناخته شده در کشور (جناب آقای مهندس محسن نریمان)، به نظر بنده تعداد آرا نشان دهنده عملکرد عالی ستاد دکتر حسن روحانی در مازندران بوده است. لازم به ذکر است باید این را در نظر داشته باشیم که در این دوره فشارهای زیادی در برخی از شهرهای استان از سوی برخی فرمانداران و همچنین عزیزان حاضر در استانداری که به ظاهر با دولت بوده‌اند داشته‌ایم.

اسحاقی با اشاره به نقش آفرینی موثر اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات در ستاد روحانی، پیرامون انتظار افکار عمومی و فعالین سیاسی اصلاح طلب از دولت در مازندران، تصریح کرد: حضور مدیران اصلاح طلب و همچنین جابجایی مدیران دو پهلو و ظاهر نما است. اصلاح طلبان هزینه‌های گزافی را در این انتخابات داده‌اند و انتظار آنها از دولت نابجا و دور از ذهن نیست و تنها و کمترین کار ممکن استفاده از مدیرانی است که خود را وقف مردم و دولت کرده‌اند و خدمتگذار واقعی هستن نه منافع‌طلب و خودمحور.

مشاور رئیس ستاد استان در مورد مهمترین شاخص‌های یک استاندار مناسب برای مازندران گفت: حسن خلق، التزام به قانون اساسی، روحیه مردمی، معتقد به برنامه‌های دکتر روحانی، روحیه مشورت و تعامل، تخصص علمی، اجتماعی، داشتن تجربه مدیریت کلان ارگانی و سازمانی، پاکدستی و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت، سابقه اجرایی مناسب، تفکر توسعه گرایی، اعتقاد و توان هماهنگی و ایجاد تعامل بین گروه‌های سیاسی مختلف در استان، پاسداری و نگاهداشت سرمایه اجتماعی و سیاسی، بهره گیری از نظرات روسای ستاد شهرستان‌های استان مازندران، روحیه خستگی ناپذیر و مشتاق به کار از مشخصه‌های یک استاندار مناسب است.

وی حضور حداکثری در همه نقاط استان و اعتقاد و توجه یکسان به تمام نقاط استان مازندران از رامسر تا گلوگاه را از شاخص‌های مهم استاندار مطلوب دانست و افزود: شجاع و بی باک در کلام و سخنرانی، نداشتن چهره متظاهر، بی‌پروا  و بی‌بخشش در کار و به ثمر نشستن امورات استان و در نهایت مورد تائید بودن اکثریت رجل سیاسی استان از غرب تا شرق باید مد نظر قرار بگیرد.

حسن اسحاقی در انتها درد و دل خود با مردم مازندران را در میان گذاشت: نمیدانم علت چیست؟ خاک یا آب و هوا، ولی ما جزو استان‌های درجه یک کشور هستیم، ولی همیشه آخرین استان. نمیدانم چرا؟ نمی‌توانیم پله ترقی و پیشرفت یکدیگر باشیم. نوبت به تعامل و همکاری و کارهای گروهی می‌رسد به یکباره برنامه ریزی‌های قبلی از بین می‌رود و هرکس برای خود سازی کوک می‌کند. نمیدانم چرا؟ ما مازندرانی‌ها نمی‌توانیم یک کار گروهی و تیمی را با موفقیت به انتها برسانیم. وقتی یک نفر را به فرماندهی قبول میکنیم نیمه راه دیگر او و رفتار و برنامه‌هایش را قبول نداریم. باید دیگران برای استانمان تصمیم بگیرند. نمیدانم چرا؟ وقتی یک نفر را به عنوان مقامی معرفی می‌کنیم و در آن پست مشغول به کار می‌شود  نیمه راه رهایش می‌کنیم و یا در صدد تخریب او هستیم. نمی‌دانم و نمی‌دانم و هزاران نمی‌دانم دیگر...

بنده حقیر معتقدم که هر وقت جواب این نمیدانم‌ها پیدا شود و عملاً بر طرف شود، و بالفعل گردد، استانی خواهیم داشت به مانند استان‌های هم دل و هم سوی دیگر که نمیخواهم نام ببرم...

به امید ایرانی آباد و سربلند به حق خون شهدا ...

حسن اسحاقی ستاد روحانی ستاد فریدونکنار رئیس ستاد روحانی در مازندران اسحاقی کمیته شاهد ستاد