برگزیده ها
میدان‌های آب تیمور و منصوری تا پایان سال ۲۰۱۷ تعیین تکلیف می شود

مازندمجلس: معاون امور بین‎الملل و بازرگانی وزیر نفت، سیاست دولت و وزارت نفت را گسترش روابط با اندونزی در بخش انرژی عنوان کرد و گفت: میدان‌های آب تیمور و منصوری تا پایان سال ۲۰۱۷ تعیین تکلیف می شود.

مازندمجلس: معاون امور بین‎الملل و بازرگانی وزیر نفت، سیاست دولت و وزارت نفت را گسترش روابط با اندونزی در بخش انرژی عنوان کرد و گفت: میدان‌های آب تیمور و منصوری تا پایان سال ۲۰۱۷ تعیین تکلیف می شود.

به گزارش ایلنا، امیرحسین زمانی نیا (امروز، یکشنبه، ۱۵ مردادماه) پس از دیدار وزیر نفت با لوهوت بینسار پانجاتیان، وزیر هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی درباره محور آن اظهار کرد: در این دیدار درباره مسائل مالی و بانکی صحبت و قرار شد هفته آینده هیئت از بانک مرکزی برای ارتقای همکاری‌های بانکی به این کشور سفر کند.

وی با اشاره به این که ایران هم اکنون به این کشور نفت و ال‌پی‌جی صادر می کند، تاکید کرد: برای ایران روابط بانکی مستقیم میان دو کشور بسیار بااهمیت است.

معاون وزیر نفت با بیان این که طرح جامع توسعه (MDP) میدان‌های آب تیمور و منصوری از سوی پرتامینا دریافت شده است، تصریح کرد: این پیشنهاد در حال بررسی است، ضمن این که ایران با چند کشور دیگر برای توسعه این میدان‌ها تفاهم‌نامه امضا کرده است.

زمانی نیا با بیان این که سیاست وزارت نفت توسعه همکاری‌های انرژی با این کشور بزرگ آسیاست که وزیر نفت آن را در دیدار امروز اعلام کرد، افزود: درعین حال شرکت ملی نفت ایران برای توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری چند تفاه‌منامه امضا کرده است و امید است پرتامینا با جدیت بحث‌های فنی این دو میدان را دنبال کند.

به گفته وی، موضوع ازدیاد برداشت در میدان‌های آب تیمور و منصوری دارای اهمیت زیادی است.

معاون وزیر نفت از سفر هیئتی از شرکت پرتامینا برای مذاکره با مدیران شرکت ملی نفت ایران برای بررسی طرح جامع توسعه ارائه شده از سوی این شرکت برای توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری در آینده نزدیک خبر داد.

زمانی نیا گفت: وزیر نفت در این دیدار اظهار امیدواری کرد که تکلیف توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری تا پایان سال میلادی جاری روشن شود.

شرکت لوک اویل روسیه، تنکو و مپنای ایران برای مطالعه میدان آب تیمور و منصوری با شرکت ملی نفت ایران تفاهم‌نامه (MOU) امضا کردند.

 

 

منصوری تیمور میدان‌های توسعه دیدار زمانی پرتامینا بانکی معاون تکلیف انرژی روابط اندونزی پایان تفاهم‌نامه همکاری‌های بررسی میدان آینده وزارت سیاست تعیین گسترش امروز درباره اظهار