برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصمیمات این فراکسیون درباره نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در این فراکسیون را تشریح کرد.

مازندمجلس: محمدرضا عارف، رباره جلسه شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس که امروز (یکشنبه) برای بررسی نحوه ارزیابی کابینه پیشنهادی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ضمن تاکید فراکسیون بر ادامه مسیر حمایت از دولت که از سال 92 آغاز شده، همچنین  بر لزوم ارزیابی همه وزرایی که توسط آقای روحانی معرفی می شوند تاکید شد.
 
وی همچنین تصریح کرد: براساس تصمیم شورای مرکزی، مقرر شد اعضای فراکسیون امید در هر یک از کمیسیون‌های تخصصی، کمیته بررسی وزرای مربوط به آن حوزه را تشکیل دهند و در روزهای آینده، نتیجه این بررسی ها به مجمع عمومی ارائه خواهد شد.
 
عارف درباره چگونگی اعلام نظر فراکسیون درباره وزرای پیشنهادی هم گفت: در نهایت و پس از استماع گزارشهای کمیته ها، درباره همه وزرای پیشنهادی در فراکسیون اتخاذ تصمیم خواهد شد.
 
رئیس فراکسیون امید مجلس همچنین تاکید کرد که در فرصت موجود بین معرفی وزرا تا آغاز جلسات رای اعتماد، وزرای معرفی شده با اولویت وزرای جدید و افرادی که درباره آنها، سوالات بیشتری وجود دارد، به فراکسیون دعوت می شوند تا قبل از رای گیری، پاسخ‌های آنان به ابهامات نمایندگان استماع شود.
فراکسیون وزرای درباره بررسی معرفی پیشنهادی تاکید مرکزی شورای استماع کمیته تصمیم ارزیابی همچنین کابینه