برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پاسخ به سؤالی درباره اینکه برخی نمایندگان مجلس در لیست کابینه حضور دارند گفت: تا آنجا که می‌دانم هیچ نماینده‌ای در جمع وزرای پیشنهادی نیست.

مازندمجلس: بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به احتمال معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم توسط رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر کابینه دولت دوازدهم فردا به مجلس معرفی شوند، ما یک هفته برای زمان برگزاری جلسه رای اعتماد وقت خواهیم داشت که در این مدت نمایندگان برنامه وزرای پیشنهادی  را بررسی خواهند کرد.
 
وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود برخی نمایندگان مجلس در لیست کابینه حضور دارند نیز گفت: تا آنجا که بنده می‌دانم هیچ نماینده در جمع وزرای پیشنهادی نیست و اگر هم آقای رئیس‌جمهور نظری به برخی نمایندگان داشتند، نیز این نظر منجر به  حضور نمایندگان مجلس در کابینه دولت دوازدهم نشده است.
 
نعمتی گفت: کمیسیون‌های تخصصی‌ مجلس، برنامه و سابقه کاری وزاری پیشنهادی را بررسی کرده و به دیگر نمایندگان مجلس اعلام خواهند کرد اما ما امیدوار هستیم که مسئله رای اعتماد به وزاری پیشنهادی موجب افزایش تعامل و همکاری بین مجلس با دولت شود چرا که مجلس شورای اسلامی آمادگی همکاری و تعامل با دولت دوازدهم را برای رفع مشکلات کشور اعلام کرده و از هرگونه همکاری و تعامل استقبال می کند.
نمایندگان دوازدهم کابینه همکاری پیشنهادی اسلامی شورای تعامل بررسی خواهند اعلام وزاری وزرای رئیس‌جمهور نماینده هستیم معرفی نعمتی اعتماد برنامه