برگزیده ها
تکریم خبرنگار احترام به آزادی است

اختصاصی مازندمجلس:17مرداد روز خبرنگار است و جا دارد این روز و مناسبت مهم را به تمامی اصحاب رسانه و خبر تبریک و شادباش بگویم ویادی هم داشته باشیم از شهدای رسانه، پیشکسوتان جامعه خبری و تمامی فعالان عرصه خبر در رسانه های گروهی.

اختصاصی مازندمجلس:17مرداد روز خبرنگار است  و جا دارد این روز و مناسبت مهم را به تمامی اصحاب رسانه و خبر تبریک و شادباش بگویم ویادی هم داشته باشیم از شهدای رسانه، پیشکسوتان جامعه خبری و تمامی فعالان عرصه خبر در رسانه های گروهی.
خبرنگاران نقش مهمی در تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارند و هرچه خبرنگاران حرفه ای و کارآزموده شوند مسائل و مشکلات کشور بهتر منعکس می شود.
البته با گسترش شبکه های پیام رسان و عمومی شدن روندهای اطلاع رسانی نظام سنتی خبرنگاری کارکرد خود را از دست داد ولی همچنان حرفه خبرنگاری به عنوان یک شغل سخت و فنی نیازمند اشخاص شجاع و متعهد و حرفه ای می باشد.
من خبرنگاران را امین و مشاور خود می دانم و ازآنان می خواهم در ایفای رسالت خود جدی باشند و در طرح مشکلات مردم و انعکاس مطالبات عمومی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
بارها گفته ام و دوباره تاکید می کنم که خبرنگاران می توانند با گزارش دقیق و حرفه ای خود ظرفیت ها، مزیت ها ، توانمندی ها آسیب ها و چالش های استان و شهرستان ها رابرای مدیران سطوح مختلف منعکس نمایند و از این منظر نقشی کارشناسی ایفا نمایند.  
احترام به خبرنگار احترام به افکار عمومی و احترام به همه مردم است؛ چون خبرنگار صدای همه مردم است و البته براین باورم که تکریم خبرنگار احترام به آزادی، پیشرفت و عدالت است.
در کنار توجه به مسائل صنفی و مناسبتی روز خبرنگار اهتمام به امور رفاهی و معیشتی خبرنگاران هم باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد . اگر از جامعه خبری انتظار رفتار حرفه ای داریم باید به وجوه منزلتی و رفاهی آنان هم درک درستی داشته باشیم.
مجلس شورای اسلامی و به تبع آن مجمع نمایندگان استان مازندران با تشکر و قدردانی از تلاش های منصفانه و صبورانه اصحاب رسانه آمادگی پیگیری مطالبات مشکلات صنفی رسانه های گروهی استان مازندران را دارد.
حسین نیازآذری
نماینده مردم شریف بابل و رییس مجمع نمایندگان استان مازندران

روز خبرنگار - مازندمجلس - تکریم خبرنگار - احترام به آزادی