برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا از میان نمایندگان مجلس کسی در لیست کابینه حضور دارد؟، گفت: تا آنجا که می‌دانم هیچ نماینده‌ای در جمع وزرای پیشنهادی نیست. اگر هم آقای رئیس‌جمهور نظری به برخی نمایندگان داشتند، این نظر منجر به حضور نمایندگان مجلس در کابینه دولت دوازدهم نشده است.

مازندمجلس:بهروز نعمتی گفت: اگر کابینه دولت دوازدهم فردا به مجلس معرفی شود، ما یک هفته برای زمان برگزاری جلسه رای اعتماد وقت خواهیم داشت. در این مدت نمایندگان برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهند کرد.

وي افزود: کمیسیون‌های تخصصی‌ مجلس، برنامه و سابقه کاری وزاری پیشنهادی را بررسی کرده و به دیگر نمایندگان مجلس اعلام خواهند کرد. اما ما امیدواریم که مسئله رای اعتماد به وزاری پیشنهادی موجب افزایش تعامل و همکاری بین مجلس با دولت شود چرا که مجلس شورای اسلامی آمادگی همکاری و تعامل با دولت دوازدهم را برای رفع مشکلات کشور اعلام کرده و از هرگونه همکاری و تعامل استقبال می کند.

۹۰ درصد فهرست کابینه دوازدهم قطعی شده است

همچنین ایلنا نوشت؛

اسماعیل گرامی‌مقدم عضو کمیته تعامل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، درباره رايزني اين کميته با دولت گفت: آخرین رایزنی‌ها در حال انجام است و دو طرف در حال گفت‌و‌گو هستند تا به برخی از مطالباتی که در جامعه وجود دارد، پاسخ داده شود.

او افزود: قطعا رئیس‌جمهور تا آخرین لحظه از فرصت خود برای معرفی کابینه استفاده خواهد کرد.

گرامی‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا لیست کابینه نهایی شده است یا خیر، گفت: تقریبا ۹۰ درصد لیست نهایی شده است و شاید در دو وزارت‌خانه هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ باشند.

27212

کابینه تعامل دوازدهم همکاری نهایی پیشنهادی اعلام شورای گرامی‌مقدم وزاری خواهند اعتماد معرفی نمایندگان برنامه بررسی افزود