برگزیده ها
تمایز کالای کامپیوتری ایرانی تولید چین با محصول چینی بدون نام/ کالای بدون‌نام استانداردی ندارد

مازندمجلس: یک تولیدکننده تجهیزات کامپیوتری در مقایسه کالایی که در چین تولید و با برند ایرانی عرضه می‌شود با کالای چینی بدون نام همان کارخانه، گفت: کالای بدون نام هیچ استانداردی ندارد اما کالای برند طبق استاندارد درخواستی تولید می‌شود.

مازندمجلس:، جمال جعفری در پاسخ به سوالی درباره کالاهای کامپیوتری ایرانی که در کارخانه‌های چین تولید شده و با برند ایرانی به کشور وارد می‌شوند، گفت: اساس تولید در چین غیرمتعارف و عجیب نیست و بسیاری از برندهای مطرح جهانی فرآیند تولید را در چین انجام می‌دهند.

این تولیدکننده تجهیزات کامپیوتری ایرانی درباره تفاوت کالای ایرانی تولید چین با کالای چینی No name (بدون نام) که در یک کارخانه تولید می شوند، گفت: کالای No name چون فاقد برند است هیچ استانداری ندارد که نشانگر سطح کیفیت باشد و کیفیت محصول را تضمین کند.

جعفری ادامه داد: اما در سفارش‌هایی که توسط صاحبان برند به کارخانه‌های چینی داده می شود لیستی از استانداردها ارائه می شود که در تولید محصولات حتما باید رعایت شوند و در غیر این صورت خریدار از پذیرش سفارش خودداری می کند.

وی تاکید کرد: به دلیل لزوم تدوام ارتباط با مشتری از مرحله فروش تا پس از فروش، کیفیت محصول برای برند اهمیت دارد اما برای کالایNo name  پس از فروش کالا کار به طور کامل تمام می شود. همچنان که اکنون کیفیت پایین و عمر کم کالاهای دیجیتال بدون نام که با قیمت بسیار کمتر به مشتریان عرضه می شوند مصرف کننده‌ها را زده کرده است.

تولید ایرانی کالای کامپیوتری کیفیت محصول کارخانه‌های تجهیزات کالاهای درباره ندارد جعفری تولیدکننده