برگزیده ها
نمایش بیش از 950 عنوان کتاب در نمایشگاه پکن
مازندمجلس: نمایش بیش از 950 عنوان کتاب در نمایشگاه پکن به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از 1 تا 5 شهریورماه برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

امیرمسعود شهرام‌نیا درباره حضور ناشران شرکت‌کننده و عنوان کتاب‌هایی که در غرفه ایران به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: 13 ناشر و 3 آژانس ادبی بیش از هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف را در غرفه ایران به نمایش خواهند گذاشت.
 
وی درباره ناشران شرکت‌کننده در غرفه ایران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی با بیش از 70 عنوان کتاب در زمینه دانشگاهی، انتشارات سمت با بیش از 76 عنوان کتاب در زمینه دانشگاهی و ادبیات، انتشارات جامعه المصطفی العالمیه با بیش از 80 عنوان کتاب در زمینه مذهبی، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از 100 عنوان کتاب در زمینه کودک و نوجوان، انتشارات شمع و مه با بیش از 40 عنوان کتاب در زمینه ادبیات داستانی، انتشارات فرهنگ معاصر با بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه فرهنگ لغت و دایرة‌المعارف، انتشارات ثالث با بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه ادبیات، فلسفه، تاریخ و علوم اجتماعی، انتشارات بین‌المللی الهدی با بیش از 80 عنوان کتاب در زمینه مذهبی، ادبیات و ایران‌شناسی، انتشارات نگاه با بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه ادبیات، انتشارات بین‌المللی حافظ با بیش از 80 عنوان کتاب در زمینه هنر، انتشارات ققنوس با بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه رمان، انتشارات ایران‌شناسی با بیش از 31 عنوان کتاب در زمینه ایران‌شناسی و مجمع ناشران دفاع مقدس با بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه ادبیات دفاع مقدس در غرفه ایران حضور خواهند داشت.
 
مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران درباره حضور آژانس‌های ادبی در غرفه ایران نیز گفت: 3 آژانس ادبی با نام‌های تماس، کیا و پل در غرفه ایران حضور می‌یابند. آژانس ادبی تماس با بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه ادبیات دفاع مقدس، آژانس ادبی کیا، با بیش از 46 عنوان کتاب در زمینه ادبیات داستانی و آژانس ادبی پل با بیش از 60 عنوان کتاب در زمینه ادبیات داستانی آثار خود را در غرفه ایران به نمایش خواهند گذاشت.
 
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از 1 تا 5 شهریورماه برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.
عنوان زمینه انتشارات ادبیات آژانس نمایشگاه نمایش مؤسسه ناشران ایران‌شناسی نمایشگاه‌های فرهنگی خواهند داستانی فرهنگ بین‌المللی دانشگاهی مذهبی شرکت‌کننده شهریورماه چهارمین برگزار مهمان درباره گذاشت