برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- راهنمای انتخاب رشته مجازی از چهارشنبه ۱۸ مرداد منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آن را خریداری کنند.

مازندمجلس:

کنکور به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، نتایج اولیه به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ اعلام شده است.

پیک سنجش امروز دوشنبه ۱۶ مرداد با عنوان  ویژه‌نامه «راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۶» حاوی مطالبی چون شیوه‌های پذیرش دانشجو، مراحل انتخاب رشته اینترنتی، انتخاب رشته مجازی، وضعیت پذیرش در گروه‌ها، آشنایی با محتوای کارنامه، روش نمره کل سازی، بومی‌پذیری در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶، توصیه های حفاظتی و امنیتی به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته منتشر شد.

هفته‌نامه پیک‌سنجش از طریق روزنامه فروشی‌های سراسر کشور توزیع شده است.

راهنمای انتخاب رشته مجازی همچنین از روز چهارشنبه ۱۸ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آن را خریداری کنند و به طور حدودی از میزان قبولی خود مطلع شوند.

داوطلبان مجاز کنکور ۹۶ نیز از پنجشنبه ۱۹ مرداد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، انتخاب رشته کنند.

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شوند، می‌توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته علاوه بر اینکه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است از دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶ در تمامی باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌شود.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به باجه های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار ریال بابت هر دفترچه  به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در زمان مقرر، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. دفترچه مذکور رایگان بوده و بجز هزینه‌ای که برای کارمزد توزیع، تعیین شده هزینه‌ای دیگری نباید پرداخت شود.

 

راهنمای دفترچه آزمون سراسری مرداد تحصیلی رشته‌های توزیع دریافت مراجعه روزنامه داوطلبان مجازی می‌توانند فروشی پرداخت هزینه‌ای کارمزد داوطلبانی چهارشنبه دوشنبه منتشر سراسر میزان توانند پذیرش