برگزیده ها
آغاز عرضه نسخه پیش نمایش جدید ویندوز 10 در پاییز

مازندمجلس: مایکروسافت بعد از به روزرسانی عمده سیستم عامل ویندوز در ماه آوریل، قصد دارد در ماه اکتبر و ابتدای پاییز نسخه تازه ای از این سیستم عامل را در دسترس قرار دهد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از بلاستیگ نیوز، یکی از مهم ترین امکانات ویندوز 10، نسخه Fall Creators Update قابلیت دریافت فرامین از طریق حرکات چشم است. این کار با استفاده از موشواره وصفحه کلیدی صورت می گیرد که بر روی نمایشگر در دسترس است.

کاربران با تکان دادن چشم می توانند اطلاعات خود را وارد ویندوز 10 کنند. این خدمات به خصوص برای افراد معلول حرکتی مناسب است که نمی توانند از دست برای استفاده از ویندوز 10 استفاده نمایند. قابلیت تبدیل متن به صدا نیز از این طریق در دسترس است.

افراد معلول در نسخه تازه 10 می توانند با زل زدن به نمایشگر به مدل چند ثانیه، آیکون های مدنظر خود را هم فعال کنند. قابلیت کنترل چشمی یا Eye Control هنوز در مرحله آزمایشی است و تکمیل آن تا پاییز به طول می انجامد.

مایکروسافت برخی به روزرسانی ها را برای مرورگر اینترنتی Edge نیز در نظر گرفته است. بخشی از این تغییرات در بخش آدرس این مرورگر صورت می گیرد.

آ

ویندوز توانند استفاده قابلیت مرورگر معلول افراد نمایشگر پاییز دسترس