برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دیدار چندی پیش تعدادی از نمایندگان ادوار با رییس دولت اصلاحات گفت: آقای خاتمی در این جلسه تاکید داشتند که باید در راستای استقلال، توسعه‌یافتگی و عدم وابستگی با محوریت رهبری حرکت کنیم.

مازندمجلس:  
غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به دیدار صبح امروز جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی اعلام کرد: جمع زیادی از مجمع نمایندگان ادوار مجلس از جمله دبیرکل و اعضای هیات رییسه این مجمع چند روز پیش دیداری با آقای خاتمی داشتند که در این دیدار صحبت‌های بسیار خوبی درباره مسائل مهم کشور مطرح شد.
 
او گفت: ‌ آقای خاتمی تاکید داشتند که باید در راستای استقلال، توسعه‌یافتگی و عدم وابستگی با محوریت رهبری حرکت کنیم. این یک سرمایه است، ولی معلوم نیست چرا برخی نمی‌خواهند این مسئله را بپذیرند که البته شاید این رویکرد از روی حسادت باشد.
 
نماینده فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد: آقای خاتمی همچنین به موضوع تلاش برای تحقق آزادی نیز اشاره کرده و با بیان این‌که مردم همواره از زمان انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و موثر داشتند، تاکید کرد که مردم همواره خواستار استقلال و عدم وابستگی، توسعه‌یافتگی و آزادی بودند که باید با محوریت رهبری تحقق یابد.
 
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هر حال این سید بزرگوار چنین در راستای تقویت رهبری اقدام می‌کند و صحبت‌هایش در این راستا است و اتفاقاً این مباحث را کاملاً صادقانه مطرح می‌کند.
 
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: آقای خاتمی در عین حال تاکید داشت که اگر انتقادی داریم باید از مجرای قانونی خود وارد کنیم و در عین حال باید از روحانی حمایت کنیم.
 
حیدری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه بحثی از کابینه دوازدهم مطرح نشد، گفت: به‌صورت مصداقی درباره کابینه صحبتی نداشتند اما با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم، بر ادامه حمایت از روحانی تاکید داشتند.

خاتمی تاکید داشتند ادوار نمایندگان اسلامی رهبری شورای همواره همچنین آزادی کابینه  نماینده روحانی حمایت می‌کند استقلال دیدار اشاره درباره راستای وابستگی توسعه‌یافتگی محوریت