برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: فردی که با تاسیس دفتر امور فرهنگی و سینمایی جهت تهیه و تولید فیلم و آموزش بازیگری در استان‌های تبریز، تهران، کرمان و قم ۷ میلیارد ریال از هنرجویان کلاهبرداری کرده بود، در قم دستگیر شد.

مازندمجلس: دستگیری کلاهبردار به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: در پی وصول نیابت قضائی از کرمان مبنی بر دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری از هنرجویان بازیگری بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: متهم با تاسیس دفتر امور فرهنگی و سینمایی جهت تهیه و تولید فیلم و آموزش بازیگری در استان‌های تبریز، تهران، کرمان و قم اقدام به تبلیغات گسترده از طریق شبکه‌های مجازی نسبت به جذب تعدادی از جوانان علاقمند به حرفه مذکور را کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده با پوشش مشارکت در ساخت فیلم اقدام به جذب سرمایه کرده و در فرصتی مناسب ضمن تعطیلی دفتر از محل متواری شد.

سرهنگ کرمی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی را شناسایی و نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری است، افزود: نهایتاً وی در تحقیقات صراحتاً به بزه انتسابی و کلاهبرداری از هشت نفر به مبلغ هفت میلیارد ریال اعتراف که پس از تحویل به مرجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد.   
استان آگاهی کلاهبرداری افزود بازیگری نامبرده اقدام کارآگاهان هنرجویان قضائی کرمان