برگزیده ها
مازندمجلس: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به حضور دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در بازی برابر تیمی از رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بهرام قاسمی در نشست سخنگویی این هفته در پاسخ به سوالی مبنی در ارتباط با حاشیه‌های ایجاد شده در مورد حضور دو بازیکن ایرانی در مسابقه فوتبال در برابر یک تیم از رژیم صهیونیستی گفت: موضع ما نسبت به رژیم صهیونیستی مشخص است. این رژیم یک رژیم نامشروع است که ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم و به طور عمده سیاست ایران در حوزه ورزش رویارو نشدن تیم‌های ایران با تیم‌های رژیم اشغالگر قدس بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: در خصوص اتفاقی که افتاده باید وزارت ورزش پاسخ‌گو باشد. البته آنها در روز نخست انتشار این اخبار موضع‌گیری‌هایی را داشتند.

این دیپلمات کشورمان ادامه داد: آن‌چه که مهم است این که باشگاه‌های ایران و سازمان ورزش در تبادل با باشگاه‌های خارجی به این موضوع توجه بیش‌تری کنند و در قراردادهایی که انعقاد می‌کنند موضوع بحث بازی با تیم‌های رژیم اشغالگر را مشخص کنند و در قراردادها به صورت شفاف و دقیق تکلیف این موضوع مشخص و روشن شود، البته من نمی‌دانم در قراردادهای این دو بازیکن این بحث مد نظر بوده یا نه.

قاسمی تصریح کرد: این بازیکنان بخشی از مردم هستند و نگاه‌شان در ارتباط با این موضوع شبیه مردم ایران است و همان‌طور که اشاره کردم مهم این است که در قراردادهایی که انعقاد می‌شود این موضوع به صورت شفاف و دقیق مشخص شود.
موضوع وزارت صهیونیستی تیم‌های بازیکن سخنگوی خارجه باشگاه‌های البته انعقاد ادامه قراردادهایی قاسمی فوتبال برابر واکنش ارتباط اشغالگر