برگزیده ها
پیام تبریک مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت روز خبرنگار
مازندمجلس: پیام تبریک مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت روز خبرنگار به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، در متن پیام مجید غلامی‌جلیسه به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

«17 مرداد بهانه‌ای است تا از یک سال زحمت و تلاش بی‌وقفه و بدون چشم‌داشت اهالی رسانه و خبر تجلیل و قدرشناسی شود. تجلیل از خبرنگارانی که پیشرفت و تحول در حوزه فرهنگی کشور مرهون تلاش و پیگیری مجدانه آنهاست.  

بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران حوزه کتاب در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای حوزه نشر در همه ادوار از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌‌سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول‌آفرین قرار گرفته است.

بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه کتاب همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه بهره برده‌ایم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی به‌ویژه خبرنگاران حوزه کتاب که با قلم و بیان صریح و صادقانه در طول سال با تلاش فراوان اتفاقات حوزه کتاب را اطلاع‌رسانی می‌کنند، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از خداوند متعال خواهانم.»
 
خبرنگاران خبرنگار اتفاقات جامعه اطلاع‌رسانی تجلیل مناسبت رسانه تبریک مرهون