برگزیده ها
مازندمجلس: کمدین و طنزپرداز سیاسی آمریکایی اظهار داشت از رئیس‌جمهور آمریکا بعید نیست که فرمان ترور شخصیت‌های سیاسی را هم صادر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هافینگتن پست، بیل مار، کمدین و طنزپرداز سیاسی آمریکایی و مجری سرشناس برنامه تلویزیونی «پخش زنده با بیل مار»، روز جمعه در سخنانی اظهار داشت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، استعداد این را دارد که فرمان ترور با انگیزه‌های سیاسی را هم صادر کند.

«پخش زنده با بیل مار»، برنامه‌ایی گفتگو-محور که از شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او پخش می شود.

بیل مار جمعه در بخش «وقت اضافه» برنامه خود از رالف رید جونیور محافظه‌کار و کریستن سالتیس اندرسون جمهوری خواه، پرسید آیا آن‌ها فکر می کنند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تاکنون دستور ترور کسی را صادر کرده است و آیا ترامپ استعداد صدور چنین دستوری را دارد. پاسخ دو مهمان برنامه به این پرسش منفی بود؛ اما مجری برنامه اظهار داشت معتقد است از ترامپ بعید نیست چنین دستوری را صادر کند. بیل مار سپس افزود: فکر می‌کنم ترامپ عاشق دیکتاتورهاست؛ عاشق رفتارهای آن‌هاست و همواره آن‌ها را تمجید می‌کند.

این در حالی است که خبرنگار «بلومبرگ بیزنس‌ویک» تلاش کرد موضوع گفتگو را عوض کند و بلافاصله مسئله نحوه برخورد ترامپ با رابرت مولر، مشاور ویژه کاخ سفید و مسئول تحقیقات درخصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا، را مطح کرد؛ اما بیل مار یک‌بار دیگر موضوع گفتگو را تغییر داد و این بار از مایکل ویس، خبرنگار سی‌ان‌ان، پرسید آیا ترامپ استعداد آن را دارد که دستور ترور شخصیت‌های سیاسی را صادر کند؟ ویس هم در پاسخ اظهار داشت: آیا معتقدم ترامپ ممکن است در اقدامی خارج از حوزه قضایی دستورهای ترور صادر کند؟ به نظر من، ترامپ اگر می‌دانست که در صورت انجام چنین اقدامی گیر نمی‌افتاد، بله این کار را می‌کرد. وی افزود اقدامات ترامپ (پس از راهیابی به کاخ سفید) به دقت تحت نظر بوده است؛ بنابراین او غیر از بروز خشم خودش نمی‌تواند کار دیگری انجام دهد.
ترامپ سیاسی برنامه استعداد اظهار آمریکا گفتگو آمریکایی روسیه دستوری خبرنگار اقدامی موضوع آن‌ها افزود شخصیت‌های طنزپرداز کمدین رئیس‌جمهور فرمان تلویزیونی پرسید