برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- پدر کودک ۳ ساله اهل سنقر گفت: مسئولان محیط زیست سنقر برای بررسی پرونده حمله یک قلاده گرگ به فرزند ۳ ساله من، فرصت ۱۰ روزه‌ای از خانواده ما خواسته اند.

مازندمجلس: مراد بشیری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: چندی قبل به همراه همسرم در حال جمع کردن "نخود" یکی از محصولات کشاورزی شهرستان سنقر در مزرعه خود بودیم که فرزند ۳ ساله ام متین که کمی آن طرف‌تر مشغول بازی بود، طعمه گرگ شد. وی افزود: متین به همراه خواهر بزرگترش در حال بازی بود که یک گرگ به وی حمله کرده و او را مصدوم می‌کند.
پدر کودک ۳ ساله اهل سنقر با اشاره به مصدومیت شدید فرزند خود اظهارکرد: گرگ متین را به مکانی دیگر برده بود و پس از مدت زمانی که با اهالی روستا به دنبال او گشتیم، پیکر خونی او را در فاصله ۳۰۰ متری مزرعه پیدا کردیم. کودک بشیری در خصوص انتقال کودک ۳ ساله به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقر تصریح کرد: ابتدا متین را به بیمارستانی در شهرستان سنقر منتقل کردیم و پس از گذشت ۵ ساعت به ما اعلام شد که به دلیل شدت خونریزی او باید به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه منتقل شود. وی با تاکید بر موجود بودن پرونده فرزندش در هر دو بیمارستان خاطرنشان کرد: در هر دو بیمارستان پرونده متین مبنی بر حمله گرگ و پاره شدن ریه کودک موجود بوده و علت مرگ نیز مرگ مغزی ناشی از حادثه اعلام شده است.
پدر کودک ۳ ساله اهل سنقر ادامه داد: در پرونده متین اعلام شده که گرگ مبتلا به هاری نبوده و فرزند من به دلیل جراحات شدید و ضربه مغزی جان خود را از دست داده است. بشیری با اشاره به مرگ فرزند خود تصریح کرد: فرزند ۳ ساله من پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا شکایتی از محیط زیست سنقر داشته اید یا خیر؟ گفت: ما شکایت خود را اعلام کرده ایم و پرونده متین اکنون مفتوح است. ما موضوع را از طریق محیط زیست کرمانشاه دنبال می‌کنیم ضمن اینکه مسئولان محیط زیست سنقر نیز برای بررسی علت ۱۰ روز از ما فرصت خواسته اند. پدر کودک ۳ ساله اهل سنقر با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی مسئولان سازمان محیط زیست اظهارکرد: طبق صحبت‌های شفاهی صورت گرفته، مسئولان محیط زیست اعلام کرده اند که هزینه کفن و دفن و دیه یک انسان کامل را پرداخت کنند. 
فرزند بیمارستان پرونده اعلام اشاره شهرستان مسئولان منتقل تصریح موجود جراحات کرمانشاه دنبال همراه پرداخت مزرعه اظهارکرد کردیم بررسی  بشیری