برگزیده ها
مازندمجلس: روزنامه آفتاب یزد نوشت:

قضیه سلفی با موگرینی،بهانه‌ای است که این روزها، جناح اصولگرا به دست آورده، تا به حمله علیه نمایندگان اصلاح طلب بپردازد ،آن هم به خاطر آنکه تنی چند از این نمایندگان سلفی بگیر از فراکسیون امید هستند .

به نوشته آفتاب یزد، تلاش اصولگرایان در القای این که همه سلفی بگیران اصلاح طلبند، در حالی است که تصاویر نشان می‌دهد، نه از یک جناح خاص بلکه مجموعه‌ای از فراکسیون امید، اصولگرایان رهروان ولایت و ولایی در عکس با موگرینی مشاهده می‌شوند.

اما استفاده از لفظ‌ها‌ی تند اصولگرایان نسبت به نمایندگان سلفی بگیر حاکیاز آن است که این عده می‌خواهند سلفی بگیران را تنها اصلاح طلبان معرفی کنند و ازهمین روست که سرکوفت‌ها‌یشان تمامی ندارد.

نمونه این حمله کنندگان، احمد توکلی است که آنچنان واژه‌ها‌یی گزنده در گفته‌ها‌یش به کار برده که باید آن را به مراتب زننده تر و دور از شان تر از سلفی گرفتن با موگرینی دانست. توکلی که به خیال خود می‌تواند ماجرای اخیر تحلیف را پتکی بر سر اصلاح طلبان کند در توئیتی نوشته است:" اگر به این معدود بی شرم سلفی بگیر مجلس بگوییم خاک بر سرتان، خاک ازاین سفله‌ها‌ عارش می‌آید و شکوه به خدامی برد " توهین آشکار توکلی و لفظ زشت او به عنوان یک نماینده سابق مجلس، اگرچه بی سابقه است، اما او تنها کسی نیست که اکنون بر این دریای پر آشوب، موج سواری می‌کند.
موگرینی اصلاح توکلی اصولگرایان نمایندگان طلبان بگیران فراکسیون آفتاب روزنامه نوشته